Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonaerobåge
You need to log in to create posts and topics.

eller så beivrade inte kommisarierna regelverket av olika skäl.

Vad är förklaringen till varför det är förbjudet? Säkerhetsfråga?

Att UCI har beslutat detta för att reta upp Rasmus.

Lite sent svar men i början av 90 talet körde alla med en liknande av märket profile som fanns i fluorescerande gul samt svart var man kunde montera ramväxelreglage eller gripshift.

Bör funka på denna med, bekväm är den iaf och som du misstänker -Stabil!

Jag köpte en sådan båge men har inte riktigt provat den än. Kanske nu i helgen. Problemet är att bågen sitter frampå styret och inte ovanpå. Dvs ingen möjlighet att flytta bågen bakåt. Därför kommer armarna för långt fram med standard lvg inställning av s

Testade bågen igår och shit vad vinglig det var!
Kändes lite bättre när jag försökte slappna av.

Vad har expertpanelen för synpunkter på de här två olika bågarna? Såvitt jag ser så är skillanden knappt £60 och att man kan dra fram kablar till reglage på Profilen. Är det något jag har missat?
Sen brukar min käre far alltid säga att "man får det man be

Du kan dra fram kablar till reglage på Token också, det sitter ett par pluggar i slutet på rören bara som man kan ta bort. Sen tycker jag att Profilen ser ut att vara lägre i infästningen så att du (kanske) kommer ner lite längre ner. 🙂

liiite mera aero i T2:an alltså men inte så stor skillnad egentligen. Då är det bara att bestämma om det känns okej att åka runt med ett styre som heter token 🙂

Då slänger jag glatt i hågen in ytterligare ett alternativ till dig.;) Deda Parabolica Due: http://www.wiggle.co.uk/deda-parabolica-clip-on-aerobars/

Jag är själv inne på att byta min gamla båge mot den.