Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 22:17C-Y-K-E-L-T-Ä-V-L-I-N-G
C-Y-K-E-L-T-Ä-V-L-I-N-G
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 22:30Alltså: Dan hade rätt! 😉
Alltså: Dan hade rätt! 😉
Quote from ellen olsson on 6 October 2009, 07:07David har nog också rätt.
Jag vill använda min tempocykel på både triathlon- och cykeltävlingar och jag är långtifrån ensam om det.
David har nog också rätt.
Jag vill använda min tempocykel på både triathlon- och cykeltävlingar och jag är långtifrån ensam om det.
Quote from Lisa Bringhed on 6 October 2009, 08:59OT: Nån som ha koll på paragraf i UCI-reglementet angående pinnars utformning?
OT: Nån som ha koll på paragraf i UCI-reglementet angående pinnars utformning?
Quote from ellen olsson on 6 October 2009, 09:03ogle och förbunden bl.a...
ogle och förbunden bl.a...
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 14:50Eller så kan man be UCI/SCF ta sig i brasan och strunta i deras korkade puckoregler som bara finns till för reglers skull! Tri-folket är det betydligt mer vett i!
Eller så kan man be UCI/SCF ta sig i brasan och strunta i deras korkade puckoregler som bara finns till för reglers skull! Tri-folket är det betydligt mer vett i!
Quote from Lisa Bringhed on 6 October 2009, 14:57Jag köpte precis en begagnad tempohoj utrustad med http://www.syntace.com/index.cfm?pid=3&pk=1451 av en kille som tävlar i CYKELTÄVLINGAR 😉
Pinnarna pekar uppåt... Så frågan är hur ofta regeln som David refererar till beivras...
Jag köpte precis en begagnad tempohoj utrustad med http://www.syntace.com/index.cfm?pid=3&pk=1451 av en kille som tävlar i CYKELTÄVLINGAR 😉
Pinnarna pekar uppåt... Så frågan är hur ofta regeln som David refererar till beivras...
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 15:36Det står i reglementet som jag hänvisade till i mitt inlägg ovan. *Lusläs*
Det står i reglementet som jag hänvisade till i mitt inlägg ovan. *Lusläs*
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 17:40Jag tror inte att nån blir stoppad i sportklassen men i elitklas finns en ökande sannolikhet på svenska cykeltävlingar.
Internationelt är det inte ovanligt med sanktioner.Om nån sedan vill sälja sin cykel kan marknaden vara begränsad med den sortens båg
Jag tror inte att nån blir stoppad i sportklassen men i elitklas finns en ökande sannolikhet på svenska cykeltävlingar.
Internationelt är det inte ovanligt med sanktioner.
Om nån sedan vill sälja sin cykel kan marknaden vara begränsad med den sortens båg
Quote from Lisa Bringhed on 6 October 2009, 19:11Säljaren tävlade på cykeln i Elit... Han kanske bytte pinnarna innan han sålde den 😉
Säljaren tävlade på cykeln i Elit... Han kanske bytte pinnarna innan han sålde den 😉