Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 07:58Håller med Markus. Spelar väl ingen roll att dom vill ha ett party och tjäna pengar om folk vill det. Det stör inte mig, men jag är ej heller intresserad av Trägårn och 475kr för en mingeltallrik. Så det blir lite halvanus tycker jag.
Håller med Markus. Spelar väl ingen roll att dom vill ha ett party och tjäna pengar om folk vill det. Det stör inte mig, men jag är ej heller intresserad av Trägårn och 475kr för en mingeltallrik. Så det blir lite halvanus tycker jag.
Quote from Fredric Lagerström on 12 March 2009, 08:18Oj det var dyrt, 475 spänn. På varvetlänken talas det dessutom om ståplatser.
Men jag kan tänka mej att det kan vara en kul grej för inresta som bor på hotell runtomkring. Men 475 spänn? Då tar jag hellre en liggplats i gräset på slottskogsvallen. Kexchok
Oj det var dyrt, 475 spänn. På varvetlänken talas det dessutom om ståplatser.
Men jag kan tänka mej att det kan vara en kul grej för inresta som bor på hotell runtomkring. Men 475 spänn? Då tar jag hellre en liggplats i gräset på slottskogsvallen. Kexchok
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 10:47Aadu, jag är på! Kan man boka plats? 😉
Aadu, jag är på! Kan man boka plats? 😉
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 11:45Banan ingår! Det är ju nästan så man vill amäla sig direkt... Vems banan förresten?
Banan ingår! Det är ju nästan så man vill amäla sig direkt... Vems banan förresten?
Quote from Fredric Lagerström on 12 March 2009, 13:44Det finns plats för alla i gröngräset på Slottskogsvallen.
Varvet sponsras av en internationell bananodlare och en helsvensk kexchoklad
tillverkare. Dessutom kan man få lite godis vid företagstälten.
Det finns plats för alla i gröngräset på Slottskogsvallen.
Varvet sponsras av en internationell bananodlare och en helsvensk kexchoklad
tillverkare. Dessutom kan man få lite godis vid företagstälten.
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 13:44Fast banan har man ju redan tagit sig runt när man går i mål.
Fast banan har man ju redan tagit sig runt när man går i mål.
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 14:18Och öl kanske man har kvar en skvätt i vätskebältet 🙂
Och öl kanske man har kvar en skvätt i vätskebältet 🙂