Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAfter Work i Stockholm 28/3
You need to log in to create posts and topics.

Jag sitter iofs på AW nu.. på Arlanda. i en av VIP-loungerna o dricker gratis öl med en trevlig utsikt över en av startbanorna. (t+) (H)

silva. nu har du glömt packa massören igen!!! för du ska väl cykla där?

Jag vill väldigt gärna gå, men kommer nog inte att hinna tyvärr. Har deadline på en viktig inlämningsuppgift på söndag och jag har inte kommit långt alls så jag måste nog stanna hemma och skriva, om jag inte lyckas över förväntan de närmaste två timmarna.

Jag kommer, men blir några minuter sen. Chefen på jobbet blixtinkallade mig till möte 🙁

Jaha, då var man hemma igen.
Jag får väl tacka alla 4 som dök upp + eventuellt de som inte hittade oss. Kul att få ett ansikte på lite folk här påforumet 🙂
Vi får väl hoppas på lite fler kan komma nästa gång (???) det blir aktuellt!?

Man får börja i liten skala. Nästa gång blir det ortsträffar (alla som bor i Stockholm, Göteborg, Örebro, Kiruna osv). Sen blir det landskapsträffar för att sedan om några år eskalera i att ALLA Funbeatmedlemmar samlas på lämplig plats (denna träff är all

Sorry guys, kom hem från jobbet vid tiotiden. Ibland går det inte som man tänkt sig.

Jag var betydligt mer väck än vad jag förväntat mig efter att gått upp 4.30 så jag hoppade över.

Charlotta, Jonas < Tråkigt att ni inte kunde/orkade komma, men förhoppningsvis blir det fler tillfällen.

Det var ganska hög ljudvolym på Olearys, så kanske en mer dämpat ställe nästa gång? Om det är någon/några som kommer utifrån storstan och har svårt

Missade gårdagen, men tycker att en picknick i sommar låter som en kanonbra idé. Skriva om det i prattråden kanske så inte bara siglar kan komma?