Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 06:46Extraluft?
Extraluft?
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 13:44Ikväll blir det premiär med Airtrim, jag måste säga att jag är mycket imponerad av deras leverans då jag beställde på Måndag eftermiddag och hade paketet hemma när jag kom hem från jobbet igår (Tisdag)
Den känns rätt bekväm att ha på sig inne, hoppas det
Ikväll blir det premiär med Airtrim, jag måste säga att jag är mycket imponerad av deras leverans då jag beställde på Måndag eftermiddag och hade paketet hemma när jag kom hem från jobbet igår (Tisdag)
Den känns rätt bekväm att ha på sig inne, hoppas det
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 19:01Jag surfade runt på nätet för att försöka få tag på en Lungplus. Det visade sig att de tydligen inte säljs i Finland.
Mailade till lungplus.se i tisdags - de sände en till mig per post som kom idag. Det kallar jag kundservice! (t+)
Jag surfade runt på nätet för att försöka få tag på en Lungplus. Det visade sig att de tydligen inte säljs i Finland.
Mailade till lungplus.se i tisdags - de sände en till mig per post som kom idag. Det kallar jag kundservice! (t+)
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 14:52Jag har ett antal lungplus liggande hemma, sålde till vänner och träningsbekanta förr (klubbkamrat med upphovsmakaren). Om det är någon som är intresserad av att testa lungplus och man bor i Göteborgstrakten så kan man få köpa en av mig för 150 kr. De jag
Jag har ett antal lungplus liggande hemma, sålde till vänner och träningsbekanta förr (klubbkamrat med upphovsmakaren). Om det är någon som är intresserad av att testa lungplus och man bor i Göteborgstrakten så kan man få köpa en av mig för 150 kr. De jag
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 19:34Men Thomas....nu måste väl i alla fall Isbjörnarna ha lämnat gården....å det finns tecken på typ vår..?!...Det skulle kuna vara typ isfläckar i så fall...ehhhh
Jag har nu saknat dina diagram i en hel veckas tid.??!(Fast jag har ännu inte kläm på vad dom b
Men Thomas....nu måste väl i alla fall Isbjörnarna ha lämnat gården....å det finns tecken på typ vår..?!...Det skulle kuna vara typ isfläckar i så fall...ehhhh
Jag har nu saknat dina diagram i en hel veckas tid.??!(Fast jag har ännu inte kläm på vad dom b
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 21:36Kjell: Det är långt ifrån snöfritt men asfalten börjar lysa igenom på sina ställen, foten ställer fortfarande till en del problem men jag hoppas verkligen att jag är hel till April !
Airtrim fick jag faktiskt anledning att använda en morgon när jag cykla
Kjell: Det är långt ifrån snöfritt men asfalten börjar lysa igenom på sina ställen, foten ställer fortfarande till en del problem men jag hoppas verkligen att jag är hel till April !
Airtrim fick jag faktiskt anledning att använda en morgon när jag cykla
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 21:51Ja du Thomas....flytt till Månkarbo ger inte myche det heller. -2,6 grader C idag kl 06.45....å snö å is i massor...(shit)...Hoppas att fossingen nu blir bättre så att du kan ha någon nytta av den så nyligen uppvaknande asfaltsvägen..?!:D:D
Ja du Thomas....flytt till Månkarbo ger inte myche det heller. -2,6 grader C idag kl 06.45....å snö å is i massor...(shit)...Hoppas att fossingen nu blir bättre så att du kan ha någon nytta av den så nyligen uppvaknande asfaltsvägen..?!:D:D
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 22:29"- Fördelar/Nackdelar"
av någon anledning blir folk väldigt glad när man möter dom med en lungplus 😉
"- Fördelar/Nackdelar"
av någon anledning blir folk väldigt glad när man möter dom med en lungplus 😉