Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 19:48Dra upp den över snoken och flåsa på. Den fungerar som värmeväxlare.
Dra upp den över snoken och flåsa på. Den fungerar som värmeväxlare.
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 19:50Tack, Fp. David!
Gissar att buffen är det jag kommer att lyckas bäst med!
Kram,
Jenny
Tack, Fp. David!
Gissar att buffen är det jag kommer att lyckas bäst med!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 22 January 2013, 15:54Funderade på Airtrim då jag är hes halva året pga löpning i kyla men sedan en månad använder jag buff som funkar bra.
Den blir fuktig o blöt o då vrider jag den ett stycke. Klarar långpass innan buffen gått ett varv.
Funderade på Airtrim då jag är hes halva året pga löpning i kyla men sedan en månad använder jag buff som funkar bra.
Den blir fuktig o blöt o då vrider jag den ett stycke. Klarar långpass innan buffen gått ett varv.
Quote from Funbeat user on 22 January 2013, 18:38Har köpt o sprungit med Airtrim några ggr nu,och ställer mig frågan;Varför har jag inte köpt en tidigare?!
Överlägset skönare att bära än Lungplus och luften blir varm o skön att andas in.
Har köpt o sprungit med Airtrim några ggr nu,och ställer mig frågan;Varför har jag inte köpt en tidigare?!
Överlägset skönare att bära än Lungplus och luften blir varm o skön att andas in.
Quote from Catharina Brattlin on 22 January 2013, 18:58Jenny, har Du funderat på en sk rånarluva?
Varför jag frågar är för att jag åker alpina skidor varje år och många av åken, och transporter i olika liftar, har gjorts i massor med minusgrader, typ 25, utan förfrysningsskador trots timmar i backen, och vi
Jenny, har Du funderat på en sk rånarluva?
Varför jag frågar är för att jag åker alpina skidor varje år och många av åken, och transporter i olika liftar, har gjorts i massor med minusgrader, typ 25, utan förfrysningsskador trots timmar i backen, och vi
Quote from Funbeat user on 22 January 2013, 19:41Sylvia,
Jo, jag har funderat på Balaklava, har bara inte provat någon än. Ofta har de stort hål för näsan, och eftersom näsan blir väldigt kall och nästintill förfrusit så behöver jag en balaklava som täcker näsan... Jag blir då lite osäker på hur det bli
Sylvia,
Jo, jag har funderat på Balaklava, har bara inte provat någon än. Ofta har de stort hål för näsan, och eftersom näsan blir väldigt kall och nästintill förfrusit så behöver jag en balaklava som täcker näsan... Jag blir då lite osäker på hur det bli
Quote from Catharina Brattlin on 22 January 2013, 19:50Jenny, vet inte riktigt vad Du menar med "litet ansikte" men mina barn klarar sig utmärkt med en sk rånarluva utan förfrysning. Jag har inte så stor fejja jag heller. 🙂
De rånarluvor jag har köpt täcker allt utom ögonen (iofs reglerbart) och visst blir
Jenny, vet inte riktigt vad Du menar med "litet ansikte" men mina barn klarar sig utmärkt med en sk rånarluva utan förfrysning. Jag har inte så stor fejja jag heller. 🙂
De rånarluvor jag har köpt täcker allt utom ögonen (iofs reglerbart) och visst blir
Quote from Funbeat user on 22 January 2013, 19:59Sylvia, baklava finns i alla storlekar..
BILD:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/68/Aleppo_baklava1.jpg/220px-Aleppo_baklava1.jpg
BILD:http://hisandhershomesteading.files.wordpress.com/2010/12/100_0287.jpgFast jag skulle nog vilja tip
Sylvia, baklava finns i alla storlekar..
BILD:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/68/Aleppo_baklava1.jpg/220px-Aleppo_baklava1.jpg
BILD:http://hisandhershomesteading.files.wordpress.com/2010/12/100_0287.jpg
Fast jag skulle nog vilja tip
Quote from Funbeat user on 22 January 2013, 21:08Tack Sylvia!
Då ska jag köpa en balaklava när jag hittar en som passar! 😉
Jag vet inte heller vad jag menar med litet ansikte... Inte mer än att Airtrim inte passar och att jag fick köpa en yttepyttig studentmössa när det begav sig... Jag är inte så stor
Tack Sylvia!
Då ska jag köpa en balaklava när jag hittar en som passar! 😉
Jag vet inte heller vad jag menar med litet ansikte... Inte mer än att Airtrim inte passar och att jag fick köpa en yttepyttig studentmössa när det begav sig... Jag är inte så stor
Quote from Funbeat user on 22 January 2013, 21:13Annars så går det bra med en balalajka.
Annars så går det bra med en balalajka.