Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningAirtrim
You need to log in to create posts and topics.

Dra upp den över snoken och flåsa på. Den fungerar som värmeväxlare.

Tack, Fp. David!
Gissar att buffen är det jag kommer att lyckas bäst med!
Kram,
Jenny

Funderade på Airtrim då jag är hes halva året pga löpning i kyla men sedan en månad använder jag buff som funkar bra.
Den blir fuktig o blöt o då vrider jag den ett stycke. Klarar långpass innan buffen gått ett varv.

Har köpt o sprungit med Airtrim några ggr nu,och ställer mig frågan;Varför har jag inte köpt en tidigare?!
Överlägset skönare att bära än Lungplus och luften blir varm o skön att andas in.

Jenny, har Du funderat på en sk rånarluva?

Varför jag frågar är för att jag åker alpina skidor varje år och många av åken, och transporter i olika liftar, har gjorts i massor med minusgrader, typ 25, utan förfrysningsskador trots timmar i backen, och vi

Sylvia,
Jo, jag har funderat på Balaklava, har bara inte provat någon än. Ofta har de stort hål för näsan, och eftersom näsan blir väldigt kall och nästintill förfrusit så behöver jag en balaklava som täcker näsan... Jag blir då lite osäker på hur det bli

Jenny, vet inte riktigt vad Du menar med "litet ansikte" men mina barn klarar sig utmärkt med en sk rånarluva utan förfrysning. Jag har inte så stor fejja jag heller. 🙂

De rånarluvor jag har köpt täcker allt utom ögonen (iofs reglerbart) och visst blir

Sylvia, baklava finns i alla storlekar..
BILD:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/68/Aleppo_baklava1.jpg/220px-Aleppo_baklava1.jpg
BILD:http://hisandhershomesteading.files.wordpress.com/2010/12/100_0287.jpg

Fast jag skulle nog vilja tip

Tack Sylvia!
Då ska jag köpa en balaklava när jag hittar en som passar! 😉
Jag vet inte heller vad jag menar med litet ansikte... Inte mer än att Airtrim inte passar och att jag fick köpa en yttepyttig studentmössa när det begav sig... Jag är inte så stor

Annars så går det bra med en balalajka.