Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAktiv singelsemester?
You need to log in to create posts and topics.

Du kan väl cykla upp till Embrun i slutet av nästa vecka, typ fredag, så kan vi ta en fika där. 🙂

Res själv precis var du vill. Nära eller långt bort. Bara man är öppen och glad så kommer det att dyka upp trevligt folk att prata och umgås med. 🙂

Hej, finns massa arrangerade singelaktiviteter på svenska turistföreningens hemsida Grövelsjön, vandring osv http://www.svenskaturistforeningen.se/templates/Activity.aspx?id=10782&epslanguage=SV

AH, hämtade en polare där som blivit bestulen på plånbok, pass och rubbet där...hade bara vatten kvar på cykeln...så jag tog bilen och hämtade stackaren....han belv överlycklig av en iskall öl jag hade i fryslådan....

Hum...Ingen omöjlig tur...men knappa

Vad sägs om Col de la Bonette då? Det ligger lite närmare för dig och lite längre bort för mig...

"Hum...Ingen omöjlig tur...men knappast som dagsutflykt....men om du cyklar mot Nice så finns alltid en tältsäng i huset!"

Hur är det med lagom stora vägar att cykla på genom Europa?

Hur långt blir det till Nice från Västerås, drygt 200 mil?

Jag har en kompis som brukade cykla ner från Lund varje år...fast på MTB med sadelväskor, tält och sovsäck djävla galning! Men sen var han också tillfälligt impotent när han landade i Nice...och då kan man frågan vad han gjorde där..singel och allt....Nu

Nja...inte omöjligt Fredrik...kanske kunde ta bilen och köra upp och sen cykla...hur länge är du där....

Jag har kommit till malmö med min cykel nu. Stumma ben men fina cykelminnen rikare. Bor på ett vandrarhem över natten. Nästan helt fullbokat när jag kom hit. Fanns bara "sovsal för män" kvar, nåja det får väl gå då. Jag brännde ner för hallandsåsen i rikt

Vilken härlig färd du har Aadu!