Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAktiv singelsemester?
You need to log in to create posts and topics.

Låter helt kanon Aadu... vinden sliter i hjälmen 😀
Heja på!!

LIVET e underbart sitter pa fransk dator;;;cyklat berg och dalar hela dagen nja och pausat med rose vin....ah livet ar harligt

Alla tangentbord som inte är QWERTY är tokjobbiga!

Nagon djavel har dessutom flyttat pa A och satt ett Q dqr sq qllt blir konstigt

Exakt. Och på tyska tgb så har de bytt plats på Y o Z. Och de franska har ju av nån jävla anledning nån udda lösning med punkter eller vad det var..

På Linuxdistrobutioner kan man mappa tangentbordet som man vill. Hur är det med vägar att cykla på i Frankrike, hur är beläggning, trafikintensitet, bilisters uppträdande?

Nu på egen dator! fan vad skönt med trådlöst ...

jo cykling i Frankrike är fantastisk!

Visst kör de som galningar här MEN de har en respekt för cyklister tar alltid ut när de kör om osv..Jag cyklar hellere i Frankrike med Franska bilister 100 gånger av

Då ska jag söka ett jobb där de första tio månadernas anställning skulle vara utbildning, tio mil nordväst om Paris.

Gör det fransmännen är bra mycket trevligare än ryktet säger...oc min franska är minst sagt knagglig...kan dock inte Paris området och cyklingen där

LYCKA TILL

Gör det fransmännen är bra mycket trevligare än ryktet säger...oc min franska är minst sagt knagglig...kan dock inte Paris området och cyklingen där

LYCKA TILL