Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAktiv singelsemester?
You need to log in to create posts and topics.

Hur gick det för alla singelsemestrare? Nu är det dags att avrapportera! Och trådstartaren Camilla - hittade du någon passande singelsemesteraktivitet?

Jag var på semester, jag var singel, jag var aktiv (fast inte på DET sättet). Och nu är jag sjuk. Fortfarande singel. Men semestern var en riktig höjdare. 4 veckor i Frankrike men inte så förfärligt mycket cyklat som jag hade önskat.

Du brände raka vägen ner till Frankrike solo alltså? Eller på nån typ av aktivitetsresa, singelarrangemang, singel fast i kompisgäng? Eller bara for ner singel, rände omkring singel på öh nån cykel och blev .... semestrad o sjuk (av skedsovarlängtan?)?

Näää, det blev hemma i lägenheten för min del och jag avbryter dessutom semestern en vecka i förväg och börjar jobba. Semester är inte min starkaste gren!
MEN, jag fick jättemånga bra tips och jag har bestämt att NÄSTA år (om jag fortfarande är singel) s

Här blev det mest aktivitet på (eller rättare sagt brist på aktivitet) hemmaplan. Ryggskott nästan hela semsetern 🙁

Jag semestrar ff 😀

Stina < Du är en retsticka 😉
Tänk på oss stackare som redan avverkat årets sommarsemester (H)

Vaddå retsticka? Jag är just nu inne på vecka 2 av 3. När ni låg och softade med en glass i ena näven och en bärs i den andra i början av juli satt jag på kontoret och längtade ut 😉

I morgon drar jag ut på segling. Jag kan skicka vykort till dem som vil

:@ morrar 😉

Ha det så skönt därute 🙂

Carina, ungefär exakt så, förutom sjukdomsorsaken. Hängde mest på stranden istället för på cykelstyret. Det funkade det med.