Quote from Guest on 1 May 2012, 20:10RIP Alexander
http://www.svd.se/sport/norsk-simstjarna-dod_7125379.svd
🙁
RIP Alexander
http://www.svd.se/sport/norsk-simstjarna-dod_7125379.svd
🙁
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 20:20Tragiskt...
Tragiskt...
Quote from j sollerman on 2 May 2012, 08:07Fy vad hemskt 🙁
Fy vad hemskt 🙁
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 10:56Ledsamt!
Ledsamt!
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 12:04Vad beror det egentligen på att till synes så många unga fotbollsspelare, innebandyspelare och nu simmare helt plötsligt bara faller ihop och dör under träning/matcher? Medfödda hjärtfel eller är för mycket träning livsfarligt? Går detta att förebygga?
Vad beror det egentligen på att till synes så många unga fotbollsspelare, innebandyspelare och nu simmare helt plötsligt bara faller ihop och dör under träning/matcher? Medfödda hjärtfel eller är för mycket träning livsfarligt? Går detta att förebygga?
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 12:56Det tycks ju vara oupptäckta hjärtfel som ligger bakom, och det är nog bara seriösa elitidrottare som tränar på den höga nivån som krävs för att "utlösa" ett dödsfall pga felet.
Det tycks ju vara oupptäckta hjärtfel som ligger bakom, och det är nog bara seriösa elitidrottare som tränar på den höga nivån som krävs för att "utlösa" ett dödsfall pga felet.
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 18:14Trist. Mötte honom på wc i oktober i sthlm. Trevlig simmare med stor kapacitet. Norge största genom tiderna. Så surt och orättvist. RIP.
Trist. Mötte honom på wc i oktober i sthlm. Trevlig simmare med stor kapacitet. Norge största genom tiderna. Så surt och orättvist. RIP.
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 00:49IceMan... skulle tippa på att det inträffar då man har infektion i kroppen... minsta förkylning och hård träning kan göra att livet tar slut i förväg. Har två vänner som för många år sen tränade fotboll, (olika tillfällen), varav den ena inte ens kände at
IceMan... skulle tippa på att det inträffar då man har infektion i kroppen... minsta förkylning och hård träning kan göra att livet tar slut i förväg. Har två vänner som för många år sen tränade fotboll, (olika tillfällen), varav den ena inte ens kände at
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 06:49Nu hade ju Alexander Dale Oen spelat en runda golf. kan jämföras med en promenad.
Det måste ha varit någon medfött hjärtfel som kunde orsaka denna tragiska händelse. Minns när han var med i Skavlan för några veckor sedan.
Nu hade ju Alexander Dale Oen spelat en runda golf. kan jämföras med en promenad.
Det måste ha varit någon medfött hjärtfel som kunde orsaka denna tragiska händelse. Minns när han var med i Skavlan för några veckor sedan.
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 11:57Ja nog tycker man att det måste vara någon form av medfött hjärtfel som orsakar sånt här, det kan inte räcka med att man bara haft en förkylning i kroppen. Jag har tränat flera gånger då jag varit förkyld men jag lever än. Dock har jag inte tränat när jag
Ja nog tycker man att det måste vara någon form av medfött hjärtfel som orsakar sånt här, det kan inte räcka med att man bara haft en förkylning i kroppen. Jag har tränat flera gånger då jag varit förkyld men jag lever än. Dock har jag inte tränat när jag