Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 08:48Men lägg för fan av att hacka på Iceman HELA tiden. Varför ska hans inlägg alltid utsättas för hårklyvande granskning när många andra kommer undan med mycket logiska kringelkrokar? Huvudsaken är att man får fram sitt budskap, det fick Iceman, elitidrott ä
Men lägg för fan av att hacka på Iceman HELA tiden. Varför ska hans inlägg alltid utsättas för hårklyvande granskning när många andra kommer undan med mycket logiska kringelkrokar? Huvudsaken är att man får fram sitt budskap, det fick Iceman, elitidrott ä
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 08:59Mikaela (t+)
Jag ställer mig inte på någons "sida", men det här blir ju bara fånigt ibland...
Mikaela (t+)
Jag ställer mig inte på någons "sida", men det här blir ju bara fånigt ibland...
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 12:12Mkaela, det var värst vad du reagerar på min enkla fråga!
Att fråga hur någon kommit fram till sin uppfattning är helt normalt i mitt tycke! Och i Icemans fall så har han aldrig svarat an när någon har frågat honom något. Och ibland så finns det inget s
Mkaela, det var värst vad du reagerar på min enkla fråga!
Att fråga hur någon kommit fram till sin uppfattning är helt normalt i mitt tycke! Och i Icemans fall så har han aldrig svarat an när någon har frågat honom något. Och ibland så finns det inget s
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 12:38Förstår din poäng. Men jag tycker jag har en poäng också.
Förstår din poäng. Men jag tycker jag har en poäng också.
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 16:22Poäng, jag vill också ha poäng!
Jag håller med Mikaela.
Poäng, jag vill också ha poäng!
Jag håller med Mikaela.
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 16:53Undersökningar har visat att idrott på elitnivå inte är hälsosamt. De ligger hela tiden på gränsen till vad kroppen klarar och sliter till slut ut kroppen. Tex skidåkare drabbas ofta av astma eller hjärtproblem. För mycket träning sliter mer än det bygger
Undersökningar har visat att idrott på elitnivå inte är hälsosamt. De ligger hela tiden på gränsen till vad kroppen klarar och sliter till slut ut kroppen. Tex skidåkare drabbas ofta av astma eller hjärtproblem. För mycket träning sliter mer än det bygger
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 20:00å "lagom" är väldigt individberoende.
å "lagom" är väldigt individberoende.
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 08:32Coltings inlägg i debatten är riktigt bra!
http://coltingblogg.com/2012/05/06/manniskor-lever-och-manniskor-dor-aven-idrottare/
Sen får vi inte glömma den rapport som presenterades i förra veckan om stillasittande och kopplingen till förtidig död.
Coltings inlägg i debatten är riktigt bra!
Människor lever och människor dör. Även idrottare.
Sen får vi inte glömma den rapport som presenterades i förra veckan om stillasittande och kopplingen till förtidig död.
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 09:46Jonas har helt rätt i det han skriver tycker jag.
Jonas har helt rätt i det han skriver tycker jag.
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 17:36Jag håller med Jonas till 100 procent.
Är gravid just nu och gör en massa saker som jag tror de flesta gravida aldrig skulle drömma om... Snickrar i timtal varje helg, släpar jordsäckar etc. Ändå mår kroppen bättre de dagar då jag håller på så jämfört m
Jag håller med Jonas till 100 procent.
Är gravid just nu och gör en massa saker som jag tror de flesta gravida aldrig skulle drömma om... Snickrar i timtal varje helg, släpar jordsäckar etc. Ändå mår kroppen bättre de dagar då jag håller på så jämfört m