Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 13:39Tackelitacktack!
Tackelitacktack!
Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 14:24Fixat (t+)
Fixat (t+)
Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 14:27Gjorde enkäten. Glöm bara inte att den grupp som svarar på denna i Funbeat kanske inte är ett typiskt snitt ur befolkningen då intresset för träning och således antagligen också träningsutrustning bör vara högre än för genomsnittssvensken.
Det gör då ock
Gjorde enkäten. Glöm bara inte att den grupp som svarar på denna i Funbeat kanske inte är ett typiskt snitt ur befolkningen då intresset för träning och således antagligen också träningsutrustning bör vara högre än för genomsnittssvensken.
Det gör då ock
Quote from Magnus Gelang on 12 May 2011, 14:30Nu är det ganska länge sen mina barn var 3-8 år, men jag försökte tänka tillbaka och även tänka hur jag skulle göra om jag hade så små bran idag 🙂
Nu är det ganska länge sen mina barn var 3-8 år, men jag försökte tänka tillbaka och även tänka hur jag skulle göra om jag hade så små bran idag 🙂
Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 14:59done
done
Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 15:08svarat
svarat
Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 15:34klart
klart
Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 17:28Marcus: Tack för feedback. Vi har detta i åtanke och sprider därför enkäten även via andra forum och sociala medier/e-post. Tack!
Tack alla ni som svarat!
Marcus: Tack för feedback. Vi har detta i åtanke och sprider därför enkäten även via andra forum och sociala medier/e-post. Tack!
Tack alla ni som svarat!
Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 17:43(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 20:04Svarat på enkäten.. du gjorde rätt som la länken i löpargruppen. Jag hade inte hittat den annars.
Svarat på enkäten.. du gjorde rätt som la länken i löpargruppen. Jag hade inte hittat den annars.