Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAlla smärtans dag 14 februari?
You need to log in to create posts and topics.

Vad gör vi singlar på Alla Hjärtans Dag? Bryr vi oss? Irriterar vi oss?

Själv har jag aldrig brytt mig om denna dag utan blir mycket gladare om jag får blommor en dag när jag minst anar det.

Från CSN fick jag idag ett meddelande rubricerat "Glöm inte a

Jag ska vara barnvakt till två av mina syskonbarn på torsdag, så jag är inte ensam 😀 Singel eller ej så tycker jag det är en ganska onödig dag, alldeles för kommersiell för min smak 😉

Tyckte det var jobbigare förr. Nu tycker jag hela alla hjärtans dag hysterin har lugnat ner sig lite i affärer och så. Själv ska jag äta en god middag med en kompis (fast det har inget med datumet att göra).

skulle aldrig komma på idén att fira den, singel eller inte. kan man inte va kär i sin respektive utan ett bestämt datum så kan de fasen va

Jag ska jobba som vanligt och efter det är det träning som gäller. Har varit singel i 5 år så jag har glömt bort den dagen nästan helt. Ibland så skickar jag en puss till min syster å mamma om jagkommer ihåg 🙂 Tycker inte att det behövs en speciell dag

Jag ska göra något mys med barnen. De håller nämligen på med något i skolan så jag vill väl inte vara sämre. Annars svider det inte att inte bli uppvaktad, det är liksom ingen tradition jag har.

förra året på nämda datum så ringde en killkompis, ellr vad han nu va, till mig på fömiddagen och frågade om vi skulle äta middag på kvällen.
jag medelade att jag va upptagen och att om han ville gå ut med en så snygg tjej som mig så fick ha ha lite fram

Har heller aldrig firat den här dagen. Det är ju ganska löjligt att behöva ha en speciell dag för dessa ändamål.

Skall säkert fira den med att träna eftersom det infaller på en torsdag.

Jaadu.. jag tycker väl det här är lite av samma sak som fars dag.. helt ondödig.. typ.. Mors dag däremot!! DEN är viktig!! 😉

Jag har aldrig förstått mig på de där dagarna. Kollektivt firande av alla pappor/mammor/hjärtan förenat med köphysteri... varför?!?!

Vore det inte bättre om vi gick ut och demonstrerade för alla mödrar som inte ens har råd att föda sina barn och skänkte