Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAlla smärtans dag 14 februari?
You need to log in to create posts and topics.

Du glömmer Halloween också.. (Och då menar jag inte Allhelgona..)

Visst är det bättre om man firar saker och ting lite spontant sådär men eftersom de flesta av oss är dåliga på det så tycker jag det är bra med alla konstgjorda dagar då man kan passa på att skapa lite fest och glädje (L)

Jag slänger in åttonde mars som är en kommersiel dag.

Hahaha. Åttonde mars borde bli röd dag! För vissa iallafall!

Komersiellt eller ej så är det ett rätt effektivt sätt att påminna alla singlar om att vi är exkluderade ur just det firandet i alla fall. Jaja, jag vet att det låter lite dramatiserande, men jag tycker i alla fall att det är lite småtråkigt att vara sing

Jag tycker inte att alla hjärtans dag är till för enbart par och förälskade; jag "hjärtar" ju även mina föräldrar och bror och mina vänner så för mig gör det inget att tänka lite extra på dem istället 🙂
Nu på torsdag ska jag träffa mitt ex (vi är fortfa

Hmmmm... jag håller nog inte riktigt med här (heller). Alla hjärtans dag är väl i allra högsta grad just för singlar?! Firandet handlar om att uppvakta någon som man VILL vara tillsammans med och egentligen inte någon man ÄR tillsammans med. Det är ju sto

....min lillebror heter Valentin.....så jag ska nog ta å ringa honom på torsdag å tala om att han är rätt mysig.... 🙂

...japp, så får det bli... (L)

Visst tycker jag om spontanitet men det hindrar ju inte att man kan ha speciella dagar att fira ... så som mors dag Silva !! 😉 Sedan är det ju upp till var och en att bestämma hur det ska uppmärksammas, behöver ju inte leda till någon köp-hysteri för det

Så gulligt Annika... Du är en riktig hyvens storasyrra... 🙂