Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAlla smärtans dag 14 februari?
You need to log in to create posts and topics.

Va... att du Patrik P var Annikas lillebror.. D E T hade jag missat 😉

Ingen är tragisk... jobba och träna är väl ganska kul och riktigt nyttigt! Du har ju massor av bra saker i ditt liv! Ta tillvara på det.. åsså när alla pusselbitar trillar på plats s

Kan väl inte påstå att jag bryr mig sådär jättemycket men iår bär det iväg till Sthlm för att fira syrrans födelsedag. Förvisso några dagar försent men vad göra när man jobbar skift, tantaluringen fyller ju ändå 40 🙂
En vettig Allhjärtansdagsysselsättn

Hoppla, det blev visst lite fel i mitt inlägg. Det kan misstolkas lite grann... Jag är alltså inte bror till Annika Lo. Däremot så tycker jag att det var väldigt gulligt av henne att ringa till sin lillebror på Alla hjärtans dag... (#)

Jag förstod det hörrö.. jag bara skojade lite *knuff*

(L)

(L) Jag har skickat iväg en jättebukett som ska landa på alla hjärtans dag (L)

det var stiligt gjort per.
lycka till

Jag funderar fritt, om man inte bryr sig om alla hjärtans dag kanske de är en hint om varför man är singel 🙂

Köp en blomma, skruvmejsel eller nåt trevligt till nån ni gillar, kanske hjälper några att komma ur de invanda ramarna...

Oj, "Alla smärtans dag" är ju ett perfekt namn! Ville emigrera varje gång under högstadiet och gymnasiet. Få gånger känner man sig så ensam och oälskad som då.

Och om två dagar är det dags igen, men då är ser jag i alla fall inte alla andra som är glada.

Men va kul Per!! JAg ska ställa den på köksbordet 😉

(L)

Men Stef.. är inte grejen att man kanske skulle vårda sin relation med blommor, skruvmejslar, närvaro osv mer överhuvudtaget och inte bara EN dag per år.. typ?!

..."skruvmejsel"..... *ha ha ha ha* ...själv skulle jag skulle vilja få en trädgårdsmöbel till nya radhuset.... 🙂