Quote from Guest on 13 January 2013, 16:12Kanske lite underlig tråd, men bara en tanke som man har.
Man har hela sin aktiva livstid fått höra att man inte ska träna/anstränga sig om man är sjuk, ex med en infektion i kroppen eller liknande, eftersom det är farligt. Men är det någon som vet hur
Kanske lite underlig tråd, men bara en tanke som man har.
Man har hela sin aktiva livstid fått höra att man inte ska träna/anstränga sig om man är sjuk, ex med en infektion i kroppen eller liknande, eftersom det är farligt. Men är det någon som vet hur
Quote from Funbeat user on 13 January 2013, 16:22Jag är inte läkare och om du verkligen är osäker bör du fråga en sådan, gärna en allergolog/astmaläkare. Det är också viktigt att du vet säkert om det är allergi eller förkylning som besvärar dig... Förkylning kan trigga allergisymptomen,
Jag har själv a
Jag är inte läkare och om du verkligen är osäker bör du fråga en sådan, gärna en allergolog/astmaläkare. Det är också viktigt att du vet säkert om det är allergi eller förkylning som besvärar dig... Förkylning kan trigga allergisymptomen,
Jag har själv a
Quote from Funbeat user on 13 January 2013, 16:27Jag har det precis som du Sandy , har haft astma och allergi sen -90 , på sommaren när det är som värst , då tränar jag efter hur kroppen mår och hur jag känner mig . Det bästa råd är väl att låta kroppen bestämma , känner du dig trött så är det dumt att
Jag har det precis som du Sandy , har haft astma och allergi sen -90 , på sommaren när det är som värst , då tränar jag efter hur kroppen mår och hur jag känner mig . Det bästa råd är väl att låta kroppen bestämma , känner du dig trött så är det dumt att
Quote from Funbeat user on 13 January 2013, 16:46Min erfarenhet är att i varje fall lättare astma blir bättre i och med att konditionen förbättras. Men det innebär inte att man ska plåga sig när kroppen känns risig p g a allergi/astma utan ta det lugnare under besvärliga perioder.