Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningAllergi + träning = ?
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag genomgår allergivaccination (hyposensibilisering kallades det förr) och det boter en del och lindrar en del allergier.

Åsa: Uschanamej, det låter inge vidare. :/ Tuff du är som kämpar på!! Jag kan inte heller undvika mina allergier i nuvarande livssituation då jag bor på mina föräldrars gård och därför är det omöjligt att undvika. Sen så vill jag inte heller undvika varke

Jag har pollenallergi och lite andra allergier och ansträngningsastma, jag tycker att allergin blir bättre av träning. Vet ej om det är inbillning, men så verkar det iaf och jag tror att det faktiskt blir bättre utan att kunna styrka det med någon bevisni

Spännande!! Ansträngningsastma är ju många som känt blir bättre av träning (tack & lov), men riktigt häftigt att du även känt av att allergierna blir bättre när du tränar! =) Det är toppen. hoppas det håller i sig så =) Det har jag inte märkt någonting av

Får kolla upp vad de heter. Men så kan manju reagera olika från person till person också.
Jag kanske har tur med mina tabletter så...
Dejtar en kille med hund o katt, även det tröttar ju ut så man får väl välja sina fighter 🙂

Jag hade mycket problem förr med både trötthet från mediciner och eksem. Med aerius/loratadin så slipper jag tröttheten som jag får från andra antihistamin-tabletter och dessutom fungerar de mycket bättre för mig än de andra gjorde. Jag tränar på som vanl

Även jag använder Aloe Vera Propolis, den är helt fantastiskt bra!! Kan även jag varmt rekommendera till alla med eksem. Krämen lägger sig om en skyddande hinna över på huden + att den går in i huden och gör den mjuk och smidig (upplever jag det som i all

12