Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAllmän snacktråd
You need to log in to create posts and topics.

Så, jag är lite så där.. eh... ordning och reda (säger inte att ni gör fel) men jag drar igång denna, för jag känner att jag vill dela med mig utan att vara helt off topic på allt annat 😛

Middag för en: Entrecote, färskpotatis i klyftor i ugn, vitlökss

Värmde en burk chili con carne jag hade i frysen. Orkade inte ställa mig och laga mat.

I övrigt målar jag ett bord (som jag först sågade till önskad storlek) och fixar och donar här hemma. Hur sent kan man med att köra slagborren tro?

Här blev det lite "fel" med mattider idag. Skulle hämta en person på Arlanda halv 6 tiden (normal middagstid), så efter en sen frukost så åt vi lagad mat mitt på eftermiddagen istället. Gör så på helgen ibland, och tar en macka till TV:n på kvällen. Men n

En timme till eller så är nog inte helt omöjligt, beror väl mer på hur gnälliga grannar man har eller så? jag tänkte bege mig ut på en promenad nu, är hundfri så då kanske jag kan gå lite längre, är inte säker än, märks när jag är där uppe.
När jag kommer

vi på Funbeat kan vara barnvakter en stund om barnen är snäll och sitter still vid datorn hela tiden:-)

Hurra för Marie!

Jag låter bli borrandet. Tror mitt sågande (motordrivet) har stört tillräckligt idag.

Nu har du satt idéer i huvudet på mig, Peter. Vi har ju två web kameror, så om jag riggar en kamera i vardera rum, och sen slänger ungarna i säng, och lägger ut bilderna på nätet nånstans, tillsammans med mitt mobilnummer, så kan ni ju ringa mig ifall någ

Marie skrev:
Entrecote, färskpotatis i klyftor i ugn, vitlökssmör, grönsaker.
Nån som vill göra mig sällskap? 🙁 Börjar bli tröttsamt att äta själv känner jag.

Hade jag varit ledig så hade jag antagit erbjudandet 😉 Ett glas rött vin till det hade inte

men , Marie, du har ju tagit min meny ju!

Fast jag var lite "välj själva" i torsdags då jag hade min 358grams entrecôte med ugnbakta rotfrukter och bea till det det!

Förresten, glömde jag säga att det blev en.... brunsch av det hela! 🙂 jag var lika

Själv äter jag pizza gjord på halvfabrikat. Tänkte ta en öl till, men det fanns ingen hemma...