Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:21Carina, jag såg i en annan tråd att du var en hejjare på att teoretisk trädfällning.
Om jag nånsin har en träd som ska fällas i teorin så ska jag ringa dig 🙂
Carina, jag såg i en annan tråd att du var en hejjare på att teoretisk trädfällning.
Om jag nånsin har en träd som ska fällas i teorin så ska jag ringa dig 🙂
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:23Absolut welcome. Jag har tyvärr sålt min fastighet så jag kan inte visa dig i praktiken på egen mark. Men iofs hindrade inte det mig sist. Både tjuvfiske o olovligt nyttjande av annans björk... Men maten lär va god på anstalt har jag hört!
Absolut welcome. Jag har tyvärr sålt min fastighet så jag kan inte visa dig i praktiken på egen mark. Men iofs hindrade inte det mig sist. Både tjuvfiske o olovligt nyttjande av annans björk... Men maten lär va god på anstalt har jag hört!
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:39Saknar du träd att fälla så jag har ett par vid mitt torp.
Du kan få pimpla i lårviken också, räknas det som tjuvfiske;)
Saknar du träd att fälla så jag har ett par vid mitt torp.
Du kan få pimpla i lårviken också, räknas det som tjuvfiske;)
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:41Lårviken - trodde det va kvinnornas benämning 😀
Lårviken - trodde det va kvinnornas benämning 😀
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:46jaha, vad kallas den manliga motsvarigheten då?
jaha, vad kallas den manliga motsvarigheten då?
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:47K*k?
Vilket påminner mig om att nu borde jag gå o flytta daggmaskarna från cykeln.
K*k?
Vilket påminner mig om att nu borde jag gå o flytta daggmaskarna från cykeln.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:52hahaha du är rolig du.
Föresten är det du som är Louisa Rask?
hahaha du är rolig du.
Föresten är det du som är Louisa Rask?
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 12:58Är hon snygg så är det absolut jag men är hon skyldig dig för kemtvätten eller repade din bil - då e det iiinte jag!
(Vem e Louisa Rask? Eller rimmar hon bara på mask o task va det därför du kom å tänka på henne?)
Är hon snygg så är det absolut jag men är hon skyldig dig för kemtvätten eller repade din bil - då e det iiinte jag!
(Vem e Louisa Rask? Eller rimmar hon bara på mask o task va det därför du kom å tänka på henne?)
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 13:02Låter som en cyklist faktiskt!! Eller var hon syster till cyklisten?
Låter som en cyklist faktiskt!! Eller var hon syster till cyklisten?
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 13:57Louisa Rask hon har f****n full av mask.
Louisa Rask hon har f****n full av mask.