Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAllmän snacktråd
You need to log in to create posts and topics.

Det är community relaterat! 😛
Det gick så bra som att min tråd blev låst o/ och några som höll på att skriva svar skapade en ny tråd för att svara. MOAHA
Men nu har de i alla fall börjat rensa luften lite, vilket jag har tyckt behövts länge.
Får se hur

JAG DÖR! Det är så roligt 😀 drama drama drama drama

En värmlänsk dramaqueen.....
Me like.

Mer: "a flaming, hypicritic charading, which hunting, bias, drama princess"

...
Om man ska ta alla andras ord 😛
Tråden blev borttagen från forumet, jag och killen som startade den tråden som de tog bort har nu fått stämpel "bråkstakar" "dramasökare" 😛

En undring: Är det bara jag som blir lite betänksam när man ser på alla söka-partner-program? Satt tex igår och fastnade vid "ensam mamma söker". Det verkar stämma att det är kvinnan som väljer mannen. Tjejerna väljer vilken man dom vill ha i serien, och

ja man kan ju undra vad som står i deras kontrakt? Du ska vara "kär" ända tills du blir utröstad/bortvald annars kommer våra jurister att jaga dig till vägs ände.....

Jag tyckte synd om killen som hette Magen, efter ett tag hade tjejen hade regelbunden s

apropå kontrakt. Har ni sett nedan om dejtingsidan Parship

http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=7856&a=1305336

Kollar inte på dejtingprogram så jag blir inte betänksam. ^^

He he jag tänkte på Magen jag med, där stod han och sa ända in i det sista att han vill ha henne och att han tror att han har en chans. Fast det var så uppenbart att hon redan har valt. Men sen..å andra sidan...vad hade han för val? stå och säga rakt in i

Fick de betalt för att vara med eller fick de betala om de berättade något?