Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFemkolontvåAllt och inget
You need to log in to create posts and topics.

Hej! 🙂

Men det kom ingen ansökan. Skrev inte du att du skickat det? Var tvungen att skicka en till dig.

hej Victor! 🙂

jo, jag skickade en ansökan, men skrev ingen motivering till varför jag ville vara med. tyckte inte att det behövdes. 😉

allt vä`? har precis haft mitt andra medarbetarsamtal och är rätt mosig i skallen. (#) ute regnar och solar det omva

🙂 hejsan Sylvia!

det behövdes nog inte för min skull. 🙂 men det hade faktiskt inte kommit in någon alls. det brukar stå på första sidan om det är någon som vill gå med.

jodå det är bra. jag har fått 700000 för att genomföra ett litet nytt projekt i

🙂 hej!

visst ser det konstigt ut när man förväntar sig Kränkta intervaller och möts av Femkolontvå? 😀

konstigt hursomhelst att du inte har fått någon ansökan, för jag skickade en. jag låvar!! (#) 🙂

aj då, då är du också hyfsat trött?

Ja 🙂 kanske ske ha ett annat namn? Vad sjukt att Olle ska vara så seg när det gäller att fixa?

Jag tror dig. 🙂 men det fanns faktiskt ingen.

Jo det blev rätt sent. Men det funkade rätt bra till slut. Så imorrn hoppas jag det ska gå undan. Vad gör du

näe, jag tycker att namnet är lysande! 🙂

mmm, han har ju varit i andra trådar och skrivit så nog borde han fixa till ditt ärende tycker man? tänk om vi snart har TVÅ grupper. 😀

jag äter lite. turkisk yoghurt med päron och clementin. Samuel och jag ha

Ok 🙂

Skickade på hans användare, men det kanske var mailen på supporten som han fixade via förra gången. Kommer inte ihåg.
🙂 ev kanske denna kan komma högt på listan också.

Aha, är det klart väder nu?

vi får vi satsa på. 🙂

ja, och bara tre plusgrader. härligt höstväder!

jag är ledig i två dagar nu. skönt! 🙂

🙂

Insåg att det är samma här. 🙂 men det var tydligen ännu kallare här för bara 2 grader när jag drog hem och säkert ännu kallare nu.

Jädrar vad skönt! Nästan lördag hela veckan ju. 😀

fast du bor ju nästan uppe i Lappland, så det är inte konstigt att du har det kallare. 😉

mmm 🙂 så imorrn ska jag åka med bilen full till Blekinges Exotiska Värld. ungarna har höstlov. 🙂