Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFemkolontvåAllt och inget
You need to log in to create posts and topics.

jo men jag hörde att det var varmare ännu mer norr ut.

aha 🙂 vad gör man där?

farsan har varit och kikat på firebladen. verkar som den även är sne i hela ramen. 🙁

🙁 tråkigt! är det nåt du kan fixa?

hade det varit som galningen sa så hade det inte varit något att göra åt. är en deltabox-ram sned så är det ju helt omöjligt att räta den. det sa jag till farsan, "Det är tamefan omöjligt att ramen skulle bli sned när jag hamnade i en tall och cykeln land

"galningen" - vem är det?? inte din pappa väl?

ah, du får ge honom något projekt som han kan syssla med så hinner han inte fundera så mycket på din fireblade och skrämma upp dig? 🙂

Jo det är precis han! Han gör inget som han inte tycker är roligt själv. Och när han tycker det är roligt då måste man hjälpa till pga "att det är sjukt nödvändigt". (#)

Jag har givit honom projekt som han kunde hålla på med. Tex att göra varmgarage istä

du, du har iaf en pappa. jag har aldrig haft någon och utan mamma har jag varit i 18 år. var glad så länge du har dem!

förlåt, men jag var tvungen...

Jag tänker faktiskt på sånt. Även om det kanske inte märks? Men om man bråkar så är man fasiken levande! Varje stund är faktiskt den sista. Men svårt att leva efter. Om man gjort det hade man somnat kramande dig.

Jo, det är helt sant. Jag håller helt med dig. Bråkar man så betyder den andre något för en. Annars hade man inte brytt sig och låtit allt vara. Jag är uppväxt med en massa högljudda bråk syskon och mor emellan, men vi brydde oss.

Usch, säg inte så...

Det är sant.