Quote from Guest on 17 February 2012, 17:50Är väldigt nöjd med mina, men vill ha ett alternativ...
Någon med bra erfarenheter till byte av annan modell alt annat märke.....dela med er av era erfarenheter...Är själv lite ute efter ett lättare par. Men som sagt dela med er...
Är väldigt nöjd med mina, men vill ha ett alternativ...
Någon med bra erfarenheter till byte av annan modell alt annat märke.....dela med er av era erfarenheter...Är själv lite ute efter ett lättare par. Men som sagt dela med er...
Quote from Funbeat user on 17 February 2012, 18:00Jag har precis samma undran som dig, älskar mina 2160 men blir blöt om fötterna och kall då jag ofta löper i teräng där det är mkt gräs, lera, vatten snö mm.. Jag efterfrågar alltså ett alternativ till mina asics 2160 som tål väta lite bättre
//Maria
Jag har precis samma undran som dig, älskar mina 2160 men blir blöt om fötterna och kall då jag ofta löper i teräng där det är mkt gräs, lera, vatten snö mm.. Jag efterfrågar alltså ett alternativ till mina asics 2160 som tål väta lite bättre
//Maria
Quote from Funbeat user on 17 February 2012, 18:08Vad har du för strumpor i? Jag rekommenderar ull för att hålla värmen. Har dessutom för mig att 21xx-serien finns i en höstversion? Är det bara färgen elelr är det inte en tätare variant för att någon kommit på att inte alla springer i +21C jämt?
Vad har du för strumpor i? Jag rekommenderar ull för att hålla värmen. Har dessutom för mig att 21xx-serien finns i en höstversion? Är det bara färgen elelr är det inte en tätare variant för att någon kommit på att inte alla springer i +21C jämt?
Quote from Funbeat user on 17 February 2012, 18:42Jag har 2160 i goretex.Har visserligen köpt dem i London men de borde väl finnas i Sverige också?
Jag har 2160 i goretex.Har visserligen köpt dem i London men de borde väl finnas i Sverige också?
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 07:44JagharGoretexvarianten köpt på löplabbet. Jag upplever dem som ngt tyngre ocj hårdare" och intr exakt som 2160. För mig märks det mest på hälsenan som är lite känslig, men det är nog inget generellt problem...
JagharGoretexvarianten köpt på löplabbet. Jag upplever dem som ngt tyngre ocj hårdare" och intr exakt som 2160. För mig märks det mest på hälsenan som är lite känslig, men det är nog inget generellt problem...
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 15:50Någon av er som har testat ngt annat märke som har fungerat bra?? Kanske lite lättare sko??
Någon av er som har testat ngt annat märke som har fungerat bra?? Kanske lite lättare sko??
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 16:56DS Trainer är betydligt lättare men fortfarande med pronationsstöd och ganska dämpad.
DS Trainer är betydligt lättare men fortfarande med pronationsstöd och ganska dämpad.
Quote from Elias Engqvist on 18 February 2012, 20:43Adidas Adizero Adios är en jäkligt bra sko - tycker jag!
Adidas Adizero Adios är en jäkligt bra sko - tycker jag!
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 21:12Har ni haft 2160 tidigare då??
Har ni haft 2160 tidigare då??
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 21:22Går inte ens att jämföra Asics 2160 och Adidas Adizero Adios. 2160 väger väldigt mycket mer än Adios. Bra dämpad trots sin låga vikt, kanonbra sko med härlig löpkänsla och som passar till både snabba och långsamma pass.
Går inte ens att jämföra Asics 2160 och Adidas Adizero Adios. 2160 väger väldigt mycket mer än Adios. Bra dämpad trots sin låga vikt, kanonbra sko med härlig löpkänsla och som passar till både snabba och långsamma pass.