Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 21:26Ok tack för tipset....ska testa adios...beställa från england så blir det inte så dyrt om den skon inte passar mig.. (t+)
Ok tack för tipset....ska testa adios...beställa från england så blir det inte så dyrt om den skon inte passar mig.. (t+)
Quote from Elias Engqvist on 18 February 2012, 21:51Jag har sprungit i flera Asics xxxx - en tidigare version av 2160 och en massa andra skor också.
Jag tror du kommer att gilla Adios!
Jag har sprungit i flera Asics xxxx - en tidigare version av 2160 och en massa andra skor också.
Jag tror du kommer att gilla Adios!
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 21:52Du kan testa i nån butik i Sverige först. Så vet du exakt vilken storlek som passar dig. Och slipper att lämna tillbaka. Tänk på att inte blanda US/UK storlekar bara. Då får du antingen för stora eller små skor. Dessutom så kan du bedömma om det är en s
Du kan testa i nån butik i Sverige först. Så vet du exakt vilken storlek som passar dig. Och slipper att lämna tillbaka. Tänk på att inte blanda US/UK storlekar bara. Då får du antingen för stora eller små skor. Dessutom så kan du bedömma om det är en s
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 18:47Att det finns en goretex ariant i 21xx serien visste jag inte, har aldrig tänkt på att leta. Skall kika efter den när det blir dags för nya nu i vår. Tack för tipset!!
Att det finns en goretex ariant i 21xx serien visste jag inte, har aldrig tänkt på att leta. Skall kika efter den när det blir dags för nya nu i vår. Tack för tipset!!
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 21:37Jätteintressant tråd om den håller sig till ämnet. Jag har själv gått från 2120, 2130,2140,2150,2160 och nu 2170 efter hand som åren har gått. Jag har varit nöjd annars hade jag inte fortsatt med Asics men samtidigt retar det mig att hälkappan slits upp s
Jätteintressant tråd om den håller sig till ämnet. Jag har själv gått från 2120, 2130,2140,2150,2160 och nu 2170 efter hand som åren har gått. Jag har varit nöjd annars hade jag inte fortsatt med Asics men samtidigt retar det mig att hälkappan slits upp s
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 21:52Testat Adidas? tycker att dom håller väldigt bra kvalite. Är kanonnöjd med dom skor som jag har köpt. Har inte haft några problem med slitna hälkappor där alls.
Testat Adidas? tycker att dom håller väldigt bra kvalite. Är kanonnöjd med dom skor som jag har köpt. Har inte haft några problem med slitna hälkappor där alls.
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 15:23Tack. Flera i klubben som sprungit i Asics tidigare har sagt samma sak så det var ju intressant att höra det från fler håll.
Tack. Flera i klubben som sprungit i Asics tidigare har sagt samma sak så det var ju intressant att höra det från fler håll.