Quote from Guest on 25 July 2010, 12:40Ge mig inspiration! Har 2h avsatt till träning idag. Hade tänkt springa långpass men regnet vräker ner och lusten för regnlöpning vill inte infinna sig. På gymet är ventilationen kass och 2h löpband verkar tråkigt. Funderar på att åka och simma 1h och gym
Ge mig inspiration! Har 2h avsatt till träning idag. Hade tänkt springa långpass men regnet vräker ner och lusten för regnlöpning vill inte infinna sig. På gymet är ventilationen kass och 2h löpband verkar tråkigt. Funderar på att åka och simma 1h och gym
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 12:50Det låter som att pannbenet behöver tränas lite??? Och då är den enda boten att ta tjuren vid hornen - Två timmars löpning i regnet!
Det låter som att pannbenet behöver tränas lite??? Och då är den enda boten att ta tjuren vid hornen - Två timmars löpning i regnet!
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 12:52Jag vet inte vad du har för erfarenhet, men själv gillar jag att springa i regn! Jag plastar in min iPod för musik måste jag ha, sen går jag ut och springer i alla fall! Prova, du kanske gillar det du också 🙂
Jag vet inte vad du har för erfarenhet, men själv gillar jag att springa i regn! Jag plastar in min iPod för musik måste jag ha, sen går jag ut och springer i alla fall! Prova, du kanske gillar det du också 🙂
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 12:54Känner pressen... Jag ville ju ha stöd att slippa regnet:-(
Känner pressen... Jag ville ju ha stöd att slippa regnet:-(
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 12:57Börja jobba inifrån:
Jag VILL springa i regnet, jag vill springa i regnet, åh Gud släpp ut mig i regnet, ah jag vill ut i regnet, plask plask plask plask, rusa i regnet, VILL springa i regn, jag vill vill vill!
Håll på sådär ett tag, sen sätter du bara
Börja jobba inifrån:
Jag VILL springa i regnet, jag vill springa i regnet, åh Gud släpp ut mig i regnet, ah jag vill ut i regnet, plask plask plask plask, rusa i regnet, VILL springa i regn, jag vill vill vill!
Håll på sådär ett tag, sen sätter du bara
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 13:04Annars var väl ditt eget förslag helt okej?!
Ett annat förslag kan vara att alternera mellan roddmaskin, löpband, crosstrainger, motionscykel- 30 min per maskin, på gymmet. Eller gör en "cirkel" med en kvart på varje i två varv.
Annars var väl ditt eget förslag helt okej?!
Ett annat förslag kan vara att alternera mellan roddmaskin, löpband, crosstrainger, motionscykel- 30 min per maskin, på gymmet. Eller gör en "cirkel" med en kvart på varje i två varv.
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 13:05hjärnans olika delar bråkar lite nu. Vill, vill inte, vill, vill inte.. Kort långpass vid 14 snåret när regnet verkar ska avta enl SMHI.. Kan ju ändra mig när jag fått upp farten.. Ett missat långpass är inte hela världen, äsch skitsnack mespropp. Vi får
hjärnans olika delar bråkar lite nu. Vill, vill inte, vill, vill inte.. Kort långpass vid 14 snåret när regnet verkar ska avta enl SMHI.. Kan ju ändra mig när jag fått upp farten.. Ett missat långpass är inte hela världen, äsch skitsnack mespropp. Vi får
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 13:09Regn är mysigt, tänk så torrt och eländigt det varit de senaste veckorna. Passa på att njuta av vätan 🙂
Regn är mysigt, tänk så torrt och eländigt det varit de senaste veckorna. Passa på att njuta av vätan 🙂
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 14:23Jag kom precis in från mitt tvåtimmarspass i hällregnet. Riktigt mysigt, även om skorna klafsade väl mycket på slutet.
Min tips är att klä dig för att bli dyngsur - lätta, tunna funktionskläder - istället för att klä dig för att försöka hålla dig torr.
Jag kom precis in från mitt tvåtimmarspass i hällregnet. Riktigt mysigt, även om skorna klafsade väl mycket på slutet.
Min tips är att klä dig för att bli dyngsur - lätta, tunna funktionskläder - istället för att klä dig för att försöka hålla dig torr.
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 15:38Jag ska precis ta och sticka ut i regnet själv och löpa. Har skjutit upp det hela dagen i och med regnet haha. Men nu så. Ska nog också plasta in ipoden som jag såg någon hade tipsat om. Bra idé! 😀
Om du inte känner för löpning ta och gör det du tänkt
Jag ska precis ta och sticka ut i regnet själv och löpa. Har skjutit upp det hela dagen i och med regnet haha. Men nu så. Ska nog också plasta in ipoden som jag såg någon hade tipsat om. Bra idé! 😀
Om du inte känner för löpning ta och gör det du tänkt