Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 17:12Idag är jag en mes med svagt pannben. Erkännes här skriftligen. En vän fick avgöra. Eftersom jag fick sällskap till gymet inspirerades jag av Lenas cirkelträning. 20min löpning, 20min cykel, 20min roddmaskin. Därefter 45 min styrka. Hjärtat fick 60min arb
Idag är jag en mes med svagt pannben. Erkännes här skriftligen. En vän fick avgöra. Eftersom jag fick sällskap till gymet inspirerades jag av Lenas cirkelträning. 20min löpning, 20min cykel, 20min roddmaskin. Därefter 45 min styrka. Hjärtat fick 60min arb
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 17:42Använd keps. Då slipper man regn i ansiktet, och kan lura sig själv rätt bra. Men sedan finns den bistra sanningen: om du får kalla fötter redan nu, hur skall du då klara av vinterhalvåret?
Använd keps. Då slipper man regn i ansiktet, och kan lura sig själv rätt bra. Men sedan finns den bistra sanningen: om du får kalla fötter redan nu, hur skall du då klara av vinterhalvåret?
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 17:46Inga problem, då åker man längdskidor:-)
Inga problem, då åker man längdskidor:-)
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 17:56+1 på Fru/frk Nilsson
+1 på Fru/frk Nilsson
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 18:30Skidor hjälper inte mot regn eller dåligt väder. 1-1?
Skidor hjälper inte mot regn eller dåligt väder. 1-1?
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 19:12Det är känslan att starta ett pass i regn som tar emot. När jag väl är ute och det börjar regna gör det mig ingenting. Skidor åkes bäst på fruset vatten;)
Det är känslan att starta ett pass i regn som tar emot. När jag väl är ute och det börjar regna gör det mig ingenting. Skidor åkes bäst på fruset vatten;)
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 20:45Jag var ute och sprang den där stormiga tisdaden i vintras. Sen den gången känns allt väder bra lr åtm OK. Tills det blir ännu värre väder. Då blir det pannbensdags igen. Om man inte lyckas utveckla sin snabbhet så snabbt som man vill så kan man ju utveck
Jag var ute och sprang den där stormiga tisdaden i vintras. Sen den gången känns allt väder bra lr åtm OK. Tills det blir ännu värre väder. Då blir det pannbensdags igen. Om man inte lyckas utveckla sin snabbhet så snabbt som man vill så kan man ju utveck
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 22:22Aha där på sig M Nilsson.....akut regn-å-rusk-startnoja i ryggsäcken...en ganska så vanlig men inte helt okomplicerad åkomma att komma tillrätta med. Troligen ett trauma i barndomen men det behöver vi inte gå in på nu.!!!?? Ref amerikansk forskning så har
Aha där på sig M Nilsson.....akut regn-å-rusk-startnoja i ryggsäcken...en ganska så vanlig men inte helt okomplicerad åkomma att komma tillrätta med. Troligen ett trauma i barndomen men det behöver vi inte gå in på nu.!!!?? Ref amerikansk forskning så har
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 22:33Lite regn; äsch då! 😉
Nej, jag har faktiskt inte heller haft lust att ge mig ut idag, men å andra sidan har det heller inte varit nån "springadag" idag. För hade det varit det hade jag troligen gett mig ut!
Minns en runda i våras när det regnade lite gr
Lite regn; äsch då! 😉
Nej, jag har faktiskt inte heller haft lust att ge mig ut idag, men å andra sidan har det heller inte varit nån "springadag" idag. För hade det varit det hade jag troligen gett mig ut!
Minns en runda i våras när det regnade lite gr
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 10:24Jag stack iaf ut och sprang i regnet och motvinden igår, sådeså.
Inget långpass iofs.. fast det gör jag ju ändå nästan aldrig. 😉
Jag stack iaf ut och sprang i regnet och motvinden igår, sådeså.
Inget långpass iofs.. fast det gör jag ju ändå nästan aldrig. 😉