Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 21:25Mitt R90 ställ är jag väldigt nöjd med. Det har funkat väldigt bra både denna och förra vintern. Svart/gult så man behöver ingen extra reflexväst. Om man inte gillar anorak-modellen så har de ju en ny variant med normal jacka också. Den har jag dock inte
Mitt R90 ställ är jag väldigt nöjd med. Det har funkat väldigt bra både denna och förra vintern. Svart/gult så man behöver ingen extra reflexväst. Om man inte gillar anorak-modellen så har de ju en ny variant med normal jacka också. Den har jag dock inte
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 21:36I kväll återupptäckte jag nackdelen med XR-byxorna. Om man inte har något under dem på regniga långpass så skaver materialet rätt illa på lårens framsidor. Men det gäller kanske andra byxor också? Jag minns knappt några andra sorter...
I kväll återupptäckte jag nackdelen med XR-byxorna. Om man inte har något under dem på regniga långpass så skaver materialet rätt illa på lårens framsidor. Men det gäller kanske andra byxor också? Jag minns knappt några andra sorter...
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 15:29Ja, det får väl bli R90 igen då... 🙂
Ja, det får väl bli R90 igen då... 🙂