Quote from Guest on 29 August 2010, 11:16Skulle vara jätte tacksam om det finns några som kunde dela med sig av hur ni lägger upp träningen nu när det börjar bli kallare och när snön kommer.
Jag har jätte svårt att ta mig ut och springa då det är börjar närma sig minusgrader. Tänkt köpa en mot
Skulle vara jätte tacksam om det finns några som kunde dela med sig av hur ni lägger upp träningen nu när det börjar bli kallare och när snön kommer.
Jag har jätte svårt att ta mig ut och springa då det är börjar närma sig minusgrader. Tänkt köpa en mot
Quote from Camilla Höög on 29 August 2010, 11:26Vad är ditt mål med träningen?
Vad är ditt mål med träningen?
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 11:39Jag tänker mig att intervallträning på roddmaskin skulle kunna vara bra för den centrala kapaciteten.
Jag tänker mig att intervallträning på roddmaskin skulle kunna vara bra för den centrala kapaciteten.
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 11:40Robert mål är nog att ha mer än bara pingislungor
Robert mål är nog att ha mer än bara pingislungor
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 13:31Har egentligen inga direkta mål. Jag vill hålla igång och med det menar jag inte att liksom allmänt konditionsträna 2-3 dagar i veckan bara för välmåendet. Utan jag har en lättare form av Damp och mår fruktansvärt dåligt när jag inte får hålla igång och t
Har egentligen inga direkta mål. Jag vill hålla igång och med det menar jag inte att liksom allmänt konditionsträna 2-3 dagar i veckan bara för välmåendet. Utan jag har en lättare form av Damp och mår fruktansvärt dåligt när jag inte får hålla igång och t
Quote from Elias Engqvist on 29 August 2010, 13:34Varför kan du inte springa på vintern?
Varför kan du inte springa på vintern?
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 14:26Undrar också varför du inte kan springa på vintern?
Jag har sprungit hela vintern, bor långt uppe i Sverige där det var sinnesjuka mängder snö och kyla i vintras. När det var 20 minus och drivor med snö på cykelbanan/trottoaren så körde jag på min cross
Undrar också varför du inte kan springa på vintern?
Jag har sprungit hela vintern, bor långt uppe i Sverige där det var sinnesjuka mängder snö och kyla i vintras. När det var 20 minus och drivor med snö på cykelbanan/trottoaren så körde jag på min cross
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 14:47Jag älskar att springa på vintern! Har iofs aldrig sprungit i kallare än -22°C, men hittills har all vinterlöpning varit härlig. Jag tar astmamediciner i förebyggande och reglerar tempo efter temperatur. Jag kör inte maxtempo vid sträng kyla, endast lugn
Jag älskar att springa på vintern! Har iofs aldrig sprungit i kallare än -22°C, men hittills har all vinterlöpning varit härlig. Jag tar astmamediciner i förebyggande och reglerar tempo efter temperatur. Jag kör inte maxtempo vid sträng kyla, endast lugn
Quote from Camilla Höög on 29 August 2010, 16:13På vintern är det extra viktigt att komma ut under de ljusa timmarna för att få lite dagsljus och då är det perfekt med en liten löptur på lunchrasten.
På vintern är det extra viktigt att komma ut under de ljusa timmarna för att få lite dagsljus och då är det perfekt med en liten löptur på lunchrasten.
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 16:16Du skulle kunna pröva hopprep eller boxa mot en säck. Det kanske finns på gymmet eller så kan det köpas in. I värsta fall får du hoppa hemma om du har takhöjd för det.
Du skulle kunna pröva hopprep eller boxa mot en säck. Det kanske finns på gymmet eller så kan det köpas in. I värsta fall får du hoppa hemma om du har takhöjd för det.