Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 19:34"nu när det börjar bli kallare och när snön kommer."
Shit, 29 augusti, var bor du ;)?Det funkar faktiskt utmärkt att kuta även om det är kallt, och om det är snö, ge det en chans vettja!
"nu när det börjar bli kallare och när snön kommer."
Shit, 29 augusti, var bor du ;)?
Det funkar faktiskt utmärkt att kuta även om det är kallt, och om det är snö, ge det en chans vettja!
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 20:14Det funkar alldeles fantastiskt dåligt att vara ute och springa under -5 för mig. Visst kan väl hålla på till kanske -15 om jag kör jätte lugna löppass som jag inte tycker om att göra. Min hals strejkar emot när det börjar bli för kallt och så har jag jät
Det funkar alldeles fantastiskt dåligt att vara ute och springa under -5 för mig. Visst kan väl hålla på till kanske -15 om jag kör jätte lugna löppass som jag inte tycker om att göra. Min hals strejkar emot när det börjar bli för kallt och så har jag jät
Quote from Camilla Höög on 29 August 2010, 22:19Det finns luftvärmare, t.ex. Airtrim och lungplus. Jag kör med Airtrim. Varm och gosig luft hela vintern.
Det finns luftvärmare, t.ex. Airtrim och lungplus. Jag kör med Airtrim. Varm och gosig luft hela vintern.