Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningAlternativ träning till löpning
You need to log in to create posts and topics.

12

Coolt att du står på knä och skottar Kjell (hv) eller fick du inte plats i bild?

Alla ...tom katten vägrade att komma ut i snöstormen för att fotta mig..så då blev det att ta saken i egna händer. Men efter 7 km i detta väder så "gick jag faktiskt på knäna" efter skottningen...hehe.;)//Kjell.

Vilket fint hus Kjell! (t+)

Vad avis jag blir Kjell. Här på Slaskeborg så kom säsongens första centimetrar i går eftermiddag/kväll, och idag har det varit töväder. Hann dock ut och pulsa i den lite grand, medan sambon skidade på ett par fotbollsplaner.

"Gräset är alltid grö...."...hoppsan. Snö och åter snö för att då inte tala om -5,0 grad C till -16,6 grad som det ju har varit i hela året hittills.(Dvs på morgonen...! Jag skickar omedelbums ner en tradare me släp å tretti två kubik...fet å grann nysnö.

Simma, tar på andra muskler.

Simning - ger väldigt allsidig träning och bra för hela kroppen.

Gympa/styrkegympa etc. - stärker benen och är ofta väldisponerade träningspass.

Cykling - är inte riktigt min grej (än så länge) men ger bra konditionsträning utan att belasta knän etc.

P

Lvg, eller lvg som jag skrev, är en vedertagen förkortning för landsvägscykel. Jag söker ingen alternativ träning, utan undrade bara vilken alternativ träning som ni brukar köra med. Alternativ träning tänker jag inte på, utan jag gör det som jag tycker ä

Wet west

12