Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatAmbition med Funbeat.se?
You need to log in to create posts and topics.

12

Fick just mail om att mobilappen också för iOS avslutas. Använder inte mobilappen även när den fanns för Android så detta har ingen direkt påverkan på just mig. Frågan är vad ambitionen är med webbaserade Funbeat.se? Har idag inte hittat något som är lika

Detta är jag också intresserad av, eftersom funbeat.se är mitt primära och viktigaste verktyg för att spåra träningen.
Bättre går inte att hitta imho.

Samma här - det är analysdelen som är mest intressant, ihop med de enkla exportmöjligheterna till csv-fil som jag kan dra in i och analysera med hemma vid. Det sistnämnda kan jag till viss del få via Garmins site, men inte alls lika smidigt och inte all h

Jag använder också funbeat.se sedan 10 år. Appen använder jag i princip aldrig. Jag tankar helt enkelt in data från träningsklockan, tidigare Garmin och på senare år Suunto. PaceUp är helt ointressant. Jag hoppas att funbeat.se lever kvar och utvecklas, m

Hej på er!

Ambitionen är att behålla Funbeat på webben så länge det är möjligt. Man bör dock veta att plattformen är föråldrad och att ekonomin inte håller för vidareutveckling.

Vi kommer fortsatt att bygga ut funktionalitet och analysfunktioner i paceU

Jag är nöjd om sajten Funbeat bara lever vidare så länge som ekonomiskt möjligt utan förbättringar och med minimalt underhåll. Speciellt då det låter som att PaceUp i framtiden kommer att bli bättre på punkter där FB idag excellerar. Sätta flexibla mål, l

Jag vet inte om det fortfarande gäller (det var länge sedan jag var Premium-medlem), men för ynka 30 SEK i månaden slipper man reklamen. Det kan det väl vara värt om nu webbplatsen är så värdefull för er? När jag använde sajten aktivt hade jag mycket behå

Hear hear Jenny!

Jonathan Kimber, du skriver: "Ambitionen är att behålla Funbeat på webben så länge det är möjligt. Man bör dock veta att plattformen är föråldrad och att ekonomin inte håller för vidareutveckling. Vi kommer fortsatt att bygga ut funktionalitet och analysf

Håller i stort med Rolf.
Ända sedan de gick ut med absolut första mailet om migrering till PaceUp har jag vid olika tillfällen försökt uppdatera min profil där, snygga till det.
Två-tre ggr har jag mailat dem om att det inte går att uppdatera profilen vi

12