Quote from Guest on 1 August 2010, 09:38Både halv och helmarathondistansen.
http://www.amsterdammarathon.nl/home/index.php
Både halv och helmarathondistansen.
http://www.amsterdammarathon.nl/home/index.php
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 09:48Anmäld och klar å har bokat flyget med KLM....
Ser fram emot starten och målgången i den gamla Olympiastadion från 1928 där en av mina stora idoler tog OS-guld i boxning det året. Han kom från Tasmanien och ville bara slåss,segla å supa....(Dom tre S:en.?
Anmäld och klar å har bokat flyget med KLM....
Ser fram emot starten och målgången i den gamla Olympiastadion från 1928 där en av mina stora idoler tog OS-guld i boxning det året. Han kom från Tasmanien och ville bara slåss,segla å supa....(Dom tre S:en.?
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 10:47Ett klokt råd.
Gå ej barfota i gruset vid starten.
Det gjorde jag och en geting stack mig.
Kom 5km intog vätska och spydde upp allt.
Kunde gå, men ej springa.
Jag bröt. Eländes elände.
Ett klokt råd.
Gå ej barfota i gruset vid starten.
Det gjorde jag och en geting stack mig.
Kom 5km intog vätska och spydde upp allt.
Kunde gå, men ej springa.
Jag bröt. Eländes elände.
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 18:55Varför inte en fet revansch i år då K-G.......?????
Tack för rådet ändå...!
Enda Svensk förutom undertecknad blir nog Anders Hageman...men vi ska naturligtvis föra dom svenska färgerna i mål på ett ärorikt och berömvärt sätt.
Hustrun sa efter Budapest Mar
Varför inte en fet revansch i år då K-G.......?????
Tack för rådet ändå...!
Enda Svensk förutom undertecknad blir nog Anders Hageman...men vi ska naturligtvis föra dom svenska färgerna i mål på ett ärorikt och berömvärt sätt.
Hustrun sa efter Budapest Mar
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 19:14kjell skrev:
"Enda Svensk förutom undertecknad blir nog Anders Hageman...men vi ska naturligtvis föra dom svenska färgerna i mål på ett ärorikt och berömvärt sätt."
Min sambo och henns kompis ska iallafall springa liksom förmodligen ett par till som lag
kjell skrev:
"Enda Svensk förutom undertecknad blir nog Anders Hageman...men vi ska naturligtvis föra dom svenska färgerna i mål på ett ärorikt och berömvärt sätt."
Min sambo och henns kompis ska iallafall springa liksom förmodligen ett par till som lag
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 20:56Även jag funderar på att delta. (H)
Även jag funderar på att delta. (H)
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 09:33HÄRLIGT.!!..kom gärna fram å morsa. Jag ser ut som en vandrande Sverige-flagga...!
HÄRLIGT.!!..kom gärna fram å morsa. Jag ser ut som en vandrande Sverige-flagga...!
Quote from Linnea Olsson on 16 August 2010, 10:03Jag bokade mig för över ett halvår sedan och är topptränad. 🙂 Jag kommer också.
TT
Jag bokade mig för över ett halvår sedan och är topptränad. 🙂 Jag kommer också.
TT
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 13:29Vi är ett gäng från klubben (Glanshammar) som åker ner och springer. Tror vi blir 10st. Ska bli kul!
Vi är ett gäng från klubben (Glanshammar) som åker ner och springer. Tror vi blir 10st. Ska bli kul!
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 18:56Titta,titta....nu är det snart mer svenskar än holländare anmälda...hehe.
Hoppas ni kör i Sverige-linne eller liknande så vi kan hitta er å snackas vid lite innan starten....
Å glöm för allt i världen inte att AJAX har hemma-fight mot NEC Breda på lördan
Titta,titta....nu är det snart mer svenskar än holländare anmälda...hehe.
Hoppas ni kör i Sverige-linne eller liknande så vi kan hitta er å snackas vid lite innan starten....
Å glöm för allt i världen inte att AJAX har hemma-fight mot NEC Breda på lördan