Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

jaha då sitter man på planet om en vecka på väg....vi verkar vara 10 funbeatare som ska springa...ngn som vet hur många svenskar som brukar springa loppet? I Berlin var det rätt många men Amsterdam verkar lite mer blygsamt verkar det som....

En vecka från nu så har man väl kutat i en trekvart typ...av den så efterlängtade Amsterdam Marathon.
Har stenkoll på väderleken å det verkar vara ganska så "friska" morgontimmar...men sen så blir det varmare ju längre dagen lider. Kör väl som vanligt med

Sprang för två år sedan, mycket trevligt lopp.
Då var det ganska många svenskar i resultatlistan, även en del elitlöpare, Lena Gavelin gjorde en bra prestation vill jag minnas, skulle hur som helst tro att det kommer betydligt fler än tio svenskar till s

ang banan....amsterdam är ju en rätt så platt stad vill jag minnas....är det en lika platt bana att se fram emot eller är det ngra broar eller mördarbackar man ska ha i åtanke?

Håkan! Bra val av tröja, snygg sådan och du syns på långt håll! Jag har fortfarande din ryggtavla på näthinnan från Kung-Björn! Lycka till både du och Peter (och alla andra som ska springa)!

Jag ska oxå springa!!

Är det någon som har koll på sportdrycken? får grymma problem med powerade men jag tror att det kan vara aspartamet i den som har en negativ inverkan på min mage... Min Holländska är kass men det verkar väl inte vara några sådana he

Hittade under frågor och svar... (H)
Vätskan serveras i mugg, så det blir handvätskehållare på!

@Anders
Vid c:a 19 km passerar ni en bro över Amstel, den mäter nog sina modiga 2 meter över havet eller något sånt.
I övrigt är det tämligen platt.
Det är kanske en ev. motvind du mentalt ska förbereda dig på istället.

Tack för tips Otto, motvinden ska jag nog klara då jag mest tränar i skärgården, här blåser det ju nästan jämt, låter som en lika plan bana som Berlin då som anses som en av de lättare

Typiskt. Jag har sedan ett par dagar haft ont i halsen. Är hes och kan inte prata. Jag har lagt ner all träning den sista veckan för att det inte ska bli värre. En förkylning nu, 5 dagar innan, hade varit rena katastrofen.
Någon som har koll på vädret i