Quote from Linnea Olsson on 31 August 2010, 09:18För mig är Ajax tvättmedel. 🙂
TT
För mig är Ajax tvättmedel. 🙂
TT
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 17:22jaha...då har äntligen startbeviset dimpt ner i brevlådan...alltid lika kul att öppna kuvertet....har ni fått erat?
jaha...då har äntligen startbeviset dimpt ner i brevlådan...alltid lika kul att öppna kuvertet....har ni fått erat?
Quote from Linnea Olsson on 30 September 2010, 18:37Nix. Jag har inte fått något. 🙁
Hoppas på det i morgon.TT
Nix. Jag har inte fått något. 🙁
Hoppas på det i morgon.
TT
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 20:11Mitt har oxo kommit....Kanongrej det där med Marathon-kartan som ju oxo funkar över hela staden och förutom marathonsträckningen visar hela staden med sevärdheter och liknande...jättebra.
Vi vet nu var Olympiastadion ligger samt var nummerlapparna skall a
Mitt har oxo kommit....Kanongrej det där med Marathon-kartan som ju oxo funkar över hela staden och förutom marathonsträckningen visar hela staden med sevärdheter och liknande...jättebra.
Vi vet nu var Olympiastadion ligger samt var nummerlapparna skall a
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 17:12men du kjell....månkarbo....det blir väl bara ett streck med en statoilmack på ena sidan och en ica butik på andra sidan mitt på strecket....det bevövs väl ingen karta för det...
men du kjell....månkarbo....det blir väl bara ett streck med en statoilmack på ena sidan och en ica butik på andra sidan mitt på strecket....det bevövs väl ingen karta för det...
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 20:51Men käre Hageman....det är en PREEM-mack på den ena sidan å så som du helt rätt säger en fantastisk ICA-butik på den andra....Å sen har vi ju den världsberömda SIBYLLA RESTAURANGEN...som för några år sedan figurerade i TV-reklamen både tittan å tättan...
Men käre Hageman....det är en PREEM-mack på den ena sidan å så som du helt rätt säger en fantastisk ICA-butik på den andra....Å sen har vi ju den världsberömda SIBYLLA RESTAURANGEN...som för några år sedan figurerade i TV-reklamen både tittan å tättan...
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 11:19Är det någon som lyckats tolka holländskan på "spårvägskortet"?
Är det på sportmässan som man kan använda det för att köpa ett kort eller kan man göra det på andra ställen?
Jag ska också försöka fixa ett blågult linne.
Är det någon som lyckats tolka holländskan på "spårvägskortet"?
Är det på sportmässan som man kan använda det för att köpa ett kort eller kan man göra det på andra ställen?
Jag ska också försöka fixa ett blågult linne.
Quote from Linnea Olsson on 4 October 2010, 11:32Jag har ännu inte fått något brev från Amsterdam. Jag börjar bli lite nervös. Vill också ha. Har alla andra fått?
TT
Jag har ännu inte fått något brev från Amsterdam. Jag börjar bli lite nervös. Vill också ha. Har alla andra fått?
TT
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 15:07Jag och några till som jag känner fick brevet i början av förra veckan.
Jag och några till som jag känner fick brevet i början av förra veckan.
Quote from Linnea Olsson on 4 October 2010, 15:24Jösses! Redan i början av förra veckan. Jag får nog ta kontakt med arrangören och se om de har glömt bort mig.
TT
Jösses! Redan i början av förra veckan. Jag får nog ta kontakt med arrangören och se om de har glömt bort mig.
TT