Quote from Guest on 21 October 2010, 00:34Android kommer självklart att växa om iPhone om det inte redan har hänt. Det finns nu en app för iPhone, men vi med Android vill ha samma möjligheter! Hur gör ni andra med Android; har ni tips på en bra app som funkar till FunBeat?
Android kommer självklart att växa om iPhone om det inte redan har hänt. Det finns nu en app för iPhone, men vi med Android vill ha samma möjligheter! Hur gör ni andra med Android; har ni tips på en bra app som funkar till FunBeat?
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 00:44Vore toppen med en app! (t+)
Vore toppen med en app! (t+)
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 08:14Även jag önskar en androidapp. Den som finns idag på Market, tredjeparts, har ingen bra kritik.
Även jag önskar en androidapp. Den som finns idag på Market, tredjeparts, har ingen bra kritik.
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 09:38Testade de flesta appar på Marknaden. Problemmet är oftast GPS uppkopplingen som tappas mitt i passet. Den som funkar bäst är Endomondo. Det går att exportera passet i TCX som sedan importeras i FB. Funkar rätt ok, men klart som fun 😉 behöver vi en rikt
Testade de flesta appar på Marknaden. Problemmet är oftast GPS uppkopplingen som tappas mitt i passet. Den som funkar bäst är Endomondo. Det går att exportera passet i TCX som sedan importeras i FB. Funkar rätt ok, men klart som fun 😉 behöver vi en rikt
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 09:52Jag har laddat ner och installerat FunBeat Mobile men den går inte att starta på min Wildfire, det blir bara felmeddelanden.
Jag har laddat ner och installerat FunBeat Mobile men den går inte att starta på min Wildfire, det blir bara felmeddelanden.
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 17:00Ingen som vet om det kommer en app till android??
Hade vatt perfekt att ha 🙂/Stefan
ps: hittade funbeat mobile men den funkar inte och finns inte på market från min x10 mini. ds.
Ingen som vet om det kommer en app till android??
Hade vatt perfekt att ha 🙂
/Stefan
ps: hittade funbeat mobile men den funkar inte och finns inte på market från min x10 mini. ds.
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 14:11Undrar om det är någon som startat att utveckla en android app nu när APIet är släppt?
Jag har varit inne på det ett tag, men jag lägger inte ner jobb om det redan är någon som håller på?
Undrar om det är någon som startat att utveckla en android app nu när APIet är släppt?
Jag har varit inne på det ett tag, men jag lägger inte ner jobb om det redan är någon som håller på?
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 15:03Verkar inte vara någon så starta du 🙂
Verkar inte vara någon så starta du 🙂
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 22:09Ja, ja! Wildfire 🙂
Ja, ja! Wildfire 🙂
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 13:03Ok, jag börjar att checka in hur man kan börja på det ikväll.
Behöver ha API nyckeln också.Har ni hört något mer om själva medlemskapet?
Tips på saker ni känner behövs, skall förändras osv mot föregående appar?
Ok, jag börjar att checka in hur man kan börja på det ikväll.
Behöver ha API nyckeln också.
Har ni hört något mer om själva medlemskapet?
Tips på saker ni känner behövs, skall förändras osv mot föregående appar?