Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFunBeat för AndroidAndroid
You need to log in to create posts and topics.

Jag undrar oxå när den kommer, Jag är jättesugen på att testa den /Sabina

provade beta version idag. Verkar fungera. Skicka mail och anmäl intresse

Jag anmäler mig gärna som testare, kör med Runkeeper för att logga mina löppass men lägger över dess till Funbeat, eftersom jag har haft funbeat sen urminnes tider.
Det skulle vara suveränt om man kunde få hjälpa till att ta fram en likartad app som kopp

Hej,
jag testar gärna denna app också. Kört en hel del olika varianter och har en del erfarenhet av Androidutveckling själv.

Hur får man man möjlighet att testa betan?

/ Fredrik

Kolla in här fredrik:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1048927

Nu har det gått ett halvår sedan jag skrev att jag höll på med en egen app, men fick besked från Olle att det redan var en Android app på G då. Och tyckte att då behöver jag ju inte lägga ner energi på detta.

Men Funbeats egna är fortfarande inte officel

Kanske skriver på fel ställe men gör ett försök
Upptäckte även idag och det har även hänt tidigare att applikationen i mobilen börjar registrera km efter 5 minuter och då slår slutsträckan fel på ca ½ km. som idag fick jag sträckan på 1.51 km men när jag

Väntar du med att starta passet tills GPS-signal har hittats?

ja det gör jag
har nu uppdaterat mobilen med PC Companions (tror det stavas så) senaste programvara och hoppas det ska funka.

Har en ny mobil då den andra strulade så nu hoppas jag det ska funka. men då är min fråga vad ska GPSfiltrering och GPSintervall (frekvens) stå på för att få bästa resultat av mätningen av promenaden?

Testade att ha Gpsintervall på 5 sekunder och då händ