Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFunBeat för AndroidAndroid
You need to log in to create posts and topics.

En sak som jag tycker vore bra är att kunna följa trådarna på ett vettigt sätt i mobilen. Sedan förståss att kunna importera, exportera och skapa rundor så att man kan utnyttja gpsen gentemot Funbeat.

Tyvärr stödjer inte APIt att följa forumet än vad jag sett.
Vore dock väldigt bra om man kunnat detta.

Dock går det implementera så att man kan logga när man är ute och springer och sen sammanställa detta och skicka till Funbeat.

Håller på med appen me

@andreas: tänker du köra din app som öppen källkod? och i så fall vart tänkter du lägga projektet 🙂

har tänkt att köpa en av SonyEricssons nallar med ANT+ så jag kommer också behöva en Funbeat app... det var förvisso ett tag sedan jag kodade Java med d

Först skall jag släppa en version, och tills dess kommer den vara stängd så jag får upp den struktur jag tänkt på den.
Sen får jag se om jag släpper den loss så fler kan koda.
Tanken var att se om LiveView kan läggas till, tills ANT+ blir lite mer utbret

ok 🙂
Så vitt jag har förstått så har alla SE telefoner ett wireless chip från TI som stödjer ANT+ så det har talats om mjukvaruuppdatering av X10, X8 och mini telefonerna för att stödja ANT+. Arc, neo och neo pro skall ha stöd när de släpps.

Sedan har

Hur går det med funbeat appen för android??

Kommer enligt Olle:"Mitten/slutet av juni!"

Edit: Skrev fel månad ovan.
Källa:http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=986722

Lysande 🙂

Låter väldigt spännande. Jag är väldigt nyfiken att testa widgeten när den släpps.

När kommer android appen??? Det har stått länge på den gamla sidan att den kommer snart.