Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

När jag läser igenom olästa inlägg använder jag allra oftast länken längst ner "Hoppa till nästa olästa inlägg" (eller vad den heter). Ibland är jag lite väl snabb med att läsa och klicka och då får jag för mig att använda webbläsarens tillbaka-knapp för

Kort sagt så buggar funbeat lite i detta fall så att bakåt-funktionen inte fungerar som dan ska i forumet... 🙁

Jag skulle också tycka det vore trevligt om detta fixades.

Jag upplever inga problem med att använda bakåtpilen men det beror kanske på olika webläsare.

Ska jag tolka ditt svar som att mitt inlägg var för långt och komplicerat? 😉

I vilken webläsare får du det att fungera då? För jag har inte märkt att det fungerat i någon (iofs har jag inte testat alltför många men ändå).

FireFox

Det är ju lite speciellt eftersom man inte länkar direkt till nästa sida utan till en sida som redirectar till någon oläst sida.

Jag noterade just nu att 302:an från http://www.funbeat.se/discussion/redirectfirstunread.aspx kommer med Cache-Control: priv

Som det brukar bli för mig:

Man går till sida A, klickar sig vidare via "nästa olästa"-länken till sida B och sedan på samma sätt vidare till C. När man är på sida C backar man via bakåtpilen, men kommer tillbaks till sida A, _inte_ sida B dit man borde

Tilläggsinfo: Det här är en gammal bugg och har inget med uppdateringen att göra.

Jorå, det händer mig också - använder oftast chrome både på mac o windows