Quote from Guest on 19 October 2011, 20:09När jag läser igenom olästa inlägg använder jag allra oftast länken längst ner "Hoppa till nästa olästa inlägg" (eller vad den heter). Ibland är jag lite väl snabb med att läsa och klicka och då får jag för mig att använda webbläsarens tillbaka-knapp för
När jag läser igenom olästa inlägg använder jag allra oftast länken längst ner "Hoppa till nästa olästa inlägg" (eller vad den heter). Ibland är jag lite väl snabb med att läsa och klicka och då får jag för mig att använda webbläsarens tillbaka-knapp för
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 20:19Kort sagt så buggar funbeat lite i detta fall så att bakåt-funktionen inte fungerar som dan ska i forumet... 🙁
Jag skulle också tycka det vore trevligt om detta fixades.
Kort sagt så buggar funbeat lite i detta fall så att bakåt-funktionen inte fungerar som dan ska i forumet... 🙁
Jag skulle också tycka det vore trevligt om detta fixades.
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 20:22Jag upplever inga problem med att använda bakåtpilen men det beror kanske på olika webläsare.
Jag upplever inga problem med att använda bakåtpilen men det beror kanske på olika webläsare.
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 20:22Ska jag tolka ditt svar som att mitt inlägg var för långt och komplicerat? 😉
Ska jag tolka ditt svar som att mitt inlägg var för långt och komplicerat? 😉
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 20:34I vilken webläsare får du det att fungera då? För jag har inte märkt att det fungerat i någon (iofs har jag inte testat alltför många men ändå).
I vilken webläsare får du det att fungera då? För jag har inte märkt att det fungerat i någon (iofs har jag inte testat alltför många men ändå).
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 20:40FireFox
FireFox
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 20:43Det är ju lite speciellt eftersom man inte länkar direkt till nästa sida utan till en sida som redirectar till någon oläst sida.
Jag noterade just nu att 302:an från http://www.funbeat.se/discussion/redirectfirstunread.aspx kommer med Cache-Control: priv
Det är ju lite speciellt eftersom man inte länkar direkt till nästa sida utan till en sida som redirectar till någon oläst sida.
Jag noterade just nu att 302:an från http://www.funbeat.se/discussion/redirectfirstunread.aspx kommer med Cache-Control: priv
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 20:54Som det brukar bli för mig:
Man går till sida A, klickar sig vidare via "nästa olästa"-länken till sida B och sedan på samma sätt vidare till C. När man är på sida C backar man via bakåtpilen, men kommer tillbaks till sida A, _inte_ sida B dit man borde
Som det brukar bli för mig:
Man går till sida A, klickar sig vidare via "nästa olästa"-länken till sida B och sedan på samma sätt vidare till C. När man är på sida C backar man via bakåtpilen, men kommer tillbaks till sida A, _inte_ sida B dit man borde
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 20:57Tilläggsinfo: Det här är en gammal bugg och har inget med uppdateringen att göra.
Tilläggsinfo: Det här är en gammal bugg och har inget med uppdateringen att göra.
Quote from Elias Engqvist on 19 October 2011, 21:04Jorå, det händer mig också - använder oftast chrome både på mac o windows
Jorå, det händer mig också - använder oftast chrome både på mac o windows