Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det är väl ingen heller som påstått? (Eller har jag läst slarvigt?)

Men det stämmer! Denna bug fanns även innan uppdateringen.

Det händer inte i F(ina)F(isken)

Ja, detta är en gammal bugg, men nu var det droppen som fick bägaren att rinna över och fick mig att faktiskt starta en ny tråd.

Om du menar att jag borde byta till FF, så kan jag säga att jag slutade använda den för att den länge har haft minnesläckor s

Hmm, ja, i Firefox verkar det fungera, men fungerar det i någon annan webläsare?

Jag brukar inte ha problem med bakåt-knappen. Jag använder,,,,,ja ni vad använder jag? Internet Explorer, Windows XP.

Jag har aldrig haft problem med bakåtknappen. Men så är jag också en äkta stofil som använder IE6.

Det är nog huvudsakligen Chrome och diverse android-baserade läsare som sannolikt delvis fungerar likadant som har problem.

Cache-control: private skulle kunna förklara det. Det är en lite märklig inställning på en sådan funktion. Den talar om för en pr

har aldrig haft problem heller Win7 och IE8

Byta till IE är ingen lösning heller. Det är banne mig den värsta webbläsaren av de alla!

Fredriks cache-fix verkar ju snabb och enkel och värd att testa, tycker jag.

Fredrik: Jag förstår inte. Är det en css-grej som alltså Olle skulle ändra eller är det nån inställning av Chrome?