Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 21:04Det är väl ingen heller som påstått? (Eller har jag läst slarvigt?)
Men det stämmer! Denna bug fanns även innan uppdateringen.
Det är väl ingen heller som påstått? (Eller har jag läst slarvigt?)
Men det stämmer! Denna bug fanns även innan uppdateringen.
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 21:05Det händer inte i F(ina)F(isken)
Det händer inte i F(ina)F(isken)
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 21:19Ja, detta är en gammal bugg, men nu var det droppen som fick bägaren att rinna över och fick mig att faktiskt starta en ny tråd.
Om du menar att jag borde byta till FF, så kan jag säga att jag slutade använda den för att den länge har haft minnesläckor s
Ja, detta är en gammal bugg, men nu var det droppen som fick bägaren att rinna över och fick mig att faktiskt starta en ny tråd.
Om du menar att jag borde byta till FF, så kan jag säga att jag slutade använda den för att den länge har haft minnesläckor s
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 21:26Hmm, ja, i Firefox verkar det fungera, men fungerar det i någon annan webläsare?
Hmm, ja, i Firefox verkar det fungera, men fungerar det i någon annan webläsare?
Quote from Magnus Gelang on 19 October 2011, 21:35Jag brukar inte ha problem med bakåt-knappen. Jag använder,,,,,ja ni vad använder jag? Internet Explorer, Windows XP.
Jag brukar inte ha problem med bakåt-knappen. Jag använder,,,,,ja ni vad använder jag? Internet Explorer, Windows XP.
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 23:39Jag har aldrig haft problem med bakåtknappen. Men så är jag också en äkta stofil som använder IE6.
Jag har aldrig haft problem med bakåtknappen. Men så är jag också en äkta stofil som använder IE6.
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 07:44Det är nog huvudsakligen Chrome och diverse android-baserade läsare som sannolikt delvis fungerar likadant som har problem.
Cache-control: private skulle kunna förklara det. Det är en lite märklig inställning på en sådan funktion. Den talar om för en pr
Det är nog huvudsakligen Chrome och diverse android-baserade läsare som sannolikt delvis fungerar likadant som har problem.
Cache-control: private skulle kunna förklara det. Det är en lite märklig inställning på en sådan funktion. Den talar om för en pr
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 08:14har aldrig haft problem heller Win7 och IE8
har aldrig haft problem heller Win7 och IE8
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 08:29Byta till IE är ingen lösning heller. Det är banne mig den värsta webbläsaren av de alla!
Fredriks cache-fix verkar ju snabb och enkel och värd att testa, tycker jag.
Byta till IE är ingen lösning heller. Det är banne mig den värsta webbläsaren av de alla!
Fredriks cache-fix verkar ju snabb och enkel och värd att testa, tycker jag.
Quote from Elias Engqvist on 20 October 2011, 09:08Fredrik: Jag förstår inte. Är det en css-grej som alltså Olle skulle ändra eller är det nån inställning av Chrome?
Fredrik: Jag förstår inte. Är det en css-grej som alltså Olle skulle ändra eller är det nån inställning av Chrome?