Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Har heller inga problem, kör också på IE ...
Vad händer om ni kör framåtpil igen? Ser inte att ni skrivit det, kommer ni till B eller C då från A?

Lingling: Det räcker ju inte att göra det en gång. Det här sker slumpmässigt... Jag tappar ju bort mig i trådarna när jag inte hamnar där jag ska, men jag tror att det blir såhär:

A -> B -> C -> D

Backar jag från D, hamnar jag på B. Backar jag från B ha

Framåt hoppar också över, den sida som saknas i historiken finns inte för browsern.

Christer: det är en HTTP-header som skickas med sidan. Det är något som Olle uppenbarligen styr över eftersom han skickar olika sådana headrar för olika sidor.

Om man i Jenny exempel ovan backar från D och hamnar på B sen klickar på framåtpil så hamnar man på D igen. Det är som om C inte finns.

Oj, nu var jag lite sen med att trycka på enter 🙂

Jaha Fredrik - ska man behöva kontrollera HTTP-protokollet nu också... Eller rättare sagt: Varför gör man det? Och: Hur gör man det? (Nyfiken)

Tillägget Firebug i FF tex, Chrome har verktyg för det inbyggt, Ctrl-shft-i (Cmd-Alt-i på Mac) tror jag startar den eller ifrån menyn. IE har utvecklarverktyg som jag tror att man behöver installera separat och startar med F11 eller något sådant. Firebug

Den raderas alltså helt, ibland. Adressen. Lurigt.

Hmmm, det här felet har jag också haft och retat mig på länge.

Men just precis nu testade jag med IE9 på Win 7, med Chrome 14 på Win 7 och med Opera Mobile v11, UA=Desktop på Android. Med alla tre funkar nu fram- och bakåtknapparna. Så Olle har kanske fi

I somehow doubt it. Som jag skrivit tidigare är det något som sker slumpmässigt (jag har i alla fall inte sett något mönster), så det räcker inte att göra det en gång för att kunna avgöra om det avhjälpts eller ej.