Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 09:25Har heller inga problem, kör också på IE ...
Vad händer om ni kör framåtpil igen? Ser inte att ni skrivit det, kommer ni till B eller C då från A?
Har heller inga problem, kör också på IE ...
Vad händer om ni kör framåtpil igen? Ser inte att ni skrivit det, kommer ni till B eller C då från A?
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 09:50Lingling: Det räcker ju inte att göra det en gång. Det här sker slumpmässigt... Jag tappar ju bort mig i trådarna när jag inte hamnar där jag ska, men jag tror att det blir såhär:
A -> B -> C -> D
Backar jag från D, hamnar jag på B. Backar jag från B ha
Lingling: Det räcker ju inte att göra det en gång. Det här sker slumpmässigt... Jag tappar ju bort mig i trådarna när jag inte hamnar där jag ska, men jag tror att det blir såhär:
A -> B -> C -> D
Backar jag från D, hamnar jag på B. Backar jag från B ha
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 09:52Framåt hoppar också över, den sida som saknas i historiken finns inte för browsern.
Framåt hoppar också över, den sida som saknas i historiken finns inte för browsern.
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 09:53Christer: det är en HTTP-header som skickas med sidan. Det är något som Olle uppenbarligen styr över eftersom han skickar olika sådana headrar för olika sidor.
Christer: det är en HTTP-header som skickas med sidan. Det är något som Olle uppenbarligen styr över eftersom han skickar olika sådana headrar för olika sidor.
Quote from Elias Engqvist on 20 October 2011, 09:53Om man i Jenny exempel ovan backar från D och hamnar på B sen klickar på framåtpil så hamnar man på D igen. Det är som om C inte finns.
Om man i Jenny exempel ovan backar från D och hamnar på B sen klickar på framåtpil så hamnar man på D igen. Det är som om C inte finns.
Quote from Elias Engqvist on 20 October 2011, 09:56Oj, nu var jag lite sen med att trycka på enter 🙂
Jaha Fredrik - ska man behöva kontrollera HTTP-protokollet nu också... Eller rättare sagt: Varför gör man det? Och: Hur gör man det? (Nyfiken)
Oj, nu var jag lite sen med att trycka på enter 🙂
Jaha Fredrik - ska man behöva kontrollera HTTP-protokollet nu också... Eller rättare sagt: Varför gör man det? Och: Hur gör man det? (Nyfiken)
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 10:01Tillägget Firebug i FF tex, Chrome har verktyg för det inbyggt, Ctrl-shft-i (Cmd-Alt-i på Mac) tror jag startar den eller ifrån menyn. IE har utvecklarverktyg som jag tror att man behöver installera separat och startar med F11 eller något sådant. Firebug
Tillägget Firebug i FF tex, Chrome har verktyg för det inbyggt, Ctrl-shft-i (Cmd-Alt-i på Mac) tror jag startar den eller ifrån menyn. IE har utvecklarverktyg som jag tror att man behöver installera separat och startar med F11 eller något sådant. Firebug
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 10:06Den raderas alltså helt, ibland. Adressen. Lurigt.
Den raderas alltså helt, ibland. Adressen. Lurigt.
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 11:17Hmmm, det här felet har jag också haft och retat mig på länge.
Men just precis nu testade jag med IE9 på Win 7, med Chrome 14 på Win 7 och med Opera Mobile v11, UA=Desktop på Android. Med alla tre funkar nu fram- och bakåtknapparna. Så Olle har kanske fi
Hmmm, det här felet har jag också haft och retat mig på länge.
Men just precis nu testade jag med IE9 på Win 7, med Chrome 14 på Win 7 och med Opera Mobile v11, UA=Desktop på Android. Med alla tre funkar nu fram- och bakåtknapparna. Så Olle har kanske fi
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 11:27I somehow doubt it. Som jag skrivit tidigare är det något som sker slumpmässigt (jag har i alla fall inte sett något mönster), så det räcker inte att göra det en gång för att kunna avgöra om det avhjälpts eller ej.
I somehow doubt it. Som jag skrivit tidigare är det något som sker slumpmässigt (jag har i alla fall inte sett något mönster), så det räcker inte att göra det en gång för att kunna avgöra om det avhjälpts eller ej.