Quote from Guest on 29 March 2012, 10:15Hej Funbeatare!
Det har den senaste tiden varit ganska tråkig stämning i denna grupp med hårda diskussioner och anklagelser om att vara "troll" respektive mobbning.
Vi är ett stort antal medlemmar här som tröttnat på detta och vill få ordning probleme
Hej Funbeatare!
Det har den senaste tiden varit ganska tråkig stämning i denna grupp med hårda diskussioner och anklagelser om att vara "troll" respektive mobbning.
Vi är ett stort antal medlemmar här som tröttnat på detta och vill få ordning probleme
Quote from Elias Engqvist on 29 March 2012, 10:25Jo, jag har också känt att det varit på gränsen till mobbing (även från mig). Men det är svårt att veta vad man ska göra med en som inte har en riktig identitet och som skriver så konstiga saker. Det bästa vore kanske att ignorera dessa konstiga inlägg me
Jo, jag har också känt att det varit på gränsen till mobbing (även från mig). Men det är svårt att veta vad man ska göra med en som inte har en riktig identitet och som skriver så konstiga saker. Det bästa vore kanske att ignorera dessa konstiga inlägg me
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 10:48Varför inte ha en låst FAQ-tråd där nybörjarfrågor tas upp och kanske besvaras av personer som faktiskt har gedigen kunskap? Det skulle kunna ligga längst upp i gruppen så att den är lätt att hitta.
Varför inte ha en låst FAQ-tråd där nybörjarfrågor tas upp och kanske besvaras av personer som faktiskt har gedigen kunskap? Det skulle kunna ligga längst upp i gruppen så att den är lätt att hitta.
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 11:59Vad jag vet så finns det inget krav på att uppge fullständigt namn på detta forum. Jag tycker rätten till yttrandefrihet och att vara anonym är värd att värna om. Det finns många anledningar till att man kan vilja vara anonym och det är tråkigt att man sk
Vad jag vet så finns det inget krav på att uppge fullständigt namn på detta forum. Jag tycker rätten till yttrandefrihet och att vara anonym är värd att värna om. Det finns många anledningar till att man kan vilja vara anonym och det är tråkigt att man sk
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 12:01Jag håller med om att något måste göras. Emellertid håller jag inte med om att "någon" utsätt för mobbing. Begreppet skall inte missbrukas, för det kan ge problem för de som verkligen är mobbingoffer - deras situation framstår inte så allvarlig som den ve
Jag håller med om att något måste göras. Emellertid håller jag inte med om att "någon" utsätt för mobbing. Begreppet skall inte missbrukas, för det kan ge problem för de som verkligen är mobbingoffer - deras situation framstår inte så allvarlig som den ve
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 12:05Tyvärr spårar många diskussionstrådar ur i off-topic diskussioner och personangrepp. Jag anser att hårdare tag från moderator är nödvändigt, inlägg som inte hör till trådens ämne bör raderas och personangrepp och trollanklagelser skall inte heller tolerer
Tyvärr spårar många diskussionstrådar ur i off-topic diskussioner och personangrepp. Jag anser att hårdare tag från moderator är nödvändigt, inlägg som inte hör till trådens ämne bör raderas och personangrepp och trollanklagelser skall inte heller tolerer
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 13:09Bra skrivit Jonas.
Exakt Christer man ska inte låta folk bli lurad av felaktig information men vi kan ignorera de som skriver fel och svara direkt till de som hade frågan
Anders det gå inte prata med visa.
Ang en FAQ eller en fixed tråd. Det skulle e
Bra skrivit Jonas.
Exakt Christer man ska inte låta folk bli lurad av felaktig information men vi kan ignorera de som skriver fel och svara direkt till de som hade frågan
Anders det gå inte prata med visa.
Ang en FAQ eller en fixed tråd. Det skulle e
Quote from Karl Mapson on 29 March 2012, 14:01Hej!
Jag skulle vilja tillägga lite angående vad vi skriver och hur vi läser på Funbeat i grupp Simning.
Det är som med alla andra grupper på Funbeat och alla andra sidor i cyberrymden.
Vi kommer aldrig att vara överens med alla som skriver och om allt s
Hej!
Jag skulle vilja tillägga lite angående vad vi skriver och hur vi läser på Funbeat i grupp Simning.
Det är som med alla andra grupper på Funbeat och alla andra sidor i cyberrymden.
Vi kommer aldrig att vara överens med alla som skriver och om allt s
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 17:20Finns det verkligen en moderator på FunBeat?
Jag har dock aldrig någonsin sett några ingripande här.Här i simgruppen tycker jag dock det är ganska lugnt, i jämförelse med exempelvis cykelgruppen där det finns åtminstone ett "troll" som ständigt lägger s
Finns det verkligen en moderator på FunBeat?
Jag har dock aldrig någonsin sett några ingripande här.
Här i simgruppen tycker jag dock det är ganska lugnt, i jämförelse med exempelvis cykelgruppen där det finns åtminstone ett "troll" som ständigt lägger s
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 17:53Är det verkligen ett problem? Det är ju upp till var och en att reta upp sig på vad man vill, men på det hela taget tycker i alla fall jag att diskussionerna mestadels är intressanta. Eller?
Är det verkligen ett problem? Det är ju upp till var och en att reta upp sig på vad man vill, men på det hela taget tycker i alla fall jag att diskussionerna mestadels är intressanta. Eller?