Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 16:50Som ny i gruppen blir jag jäkligt less på pajkastningen som förekommer.
Ja, man kan inte gilla alla. Det kommer alltid att vara olika åsikter. Men man kan ju faktiskt vara överens om att man inte är överens och ta resten via PM. Är det så svårt?
Som ny i gruppen blir jag jäkligt less på pajkastningen som förekommer.
Ja, man kan inte gilla alla. Det kommer alltid att vara olika åsikter. Men man kan ju faktiskt vara överens om att man inte är överens och ta resten via PM. Är det så svårt?
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 17:50Först var jag ett troll och nu är jag socialt inkompetent, hur skall du ha det? Om jag nu (enligt dig) lyckats trolla här i 2 år utan att bli avslöjad så måste ju en viss kompetens finnas ändå. Fast det kanske säger mer om avsaknad av kompetens hos vissa
Först var jag ett troll och nu är jag socialt inkompetent, hur skall du ha det? Om jag nu (enligt dig) lyckats trolla här i 2 år utan att bli avslöjad så måste ju en viss kompetens finnas ändå. Fast det kanske säger mer om avsaknad av kompetens hos vissa
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 17:55Och angående att en viss medlem nu hotar med att lämna gruppen i protest i syfte att uppnå någon slags "martyrstatus" så kan jag bara säga: Accepterar man inte yttrandefrihet och olika åsikter så är man fri att lämna gruppen.
Och angående att en viss medlem nu hotar med att lämna gruppen i protest i syfte att uppnå någon slags "martyrstatus" så kan jag bara säga: Accepterar man inte yttrandefrihet och olika åsikter så är man fri att lämna gruppen.
Quote from Tomas Stöt on 1 April 2012, 18:22Håller ni ff på?
Håller ni ff på?
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 18:24Jag uppfattar det som att Ryan känner sig kränkt av att du kommenterat hans träningspass. Detta tycker jag du bör be om ursäkt för IceMan.
Att diskutera saker på ett forum är en sak, men att börja kommentera träningspass så att en person måste dölja sin
Jag uppfattar det som att Ryan känner sig kränkt av att du kommenterat hans träningspass. Detta tycker jag du bör be om ursäkt för IceMan.
Att diskutera saker på ett forum är en sak, men att börja kommentera träningspass så att en person måste dölja sin
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 18:27Dubbelt.
Dubbelt.
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 18:36Om man känner sig kränkt för att jag kommenterat ett träningspass med "kör hårt mannen" så får jag väl be så mycket om ursäkt för den "kränkande" kommentaren då.
Om man känner sig kränkt för att jag kommenterat ett träningspass med "kör hårt mannen" så får jag väl be så mycket om ursäkt för den "kränkande" kommentaren då.
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 17:23Nu har jag läst igenom en hel veckas tjabbel här i simgruppen. Skärpning!
Nu har jag läst igenom en hel veckas tjabbel här i simgruppen. Skärpning!