Quote from Funbeat user on 31 March 2012, 13:25Om jag inte var här och drog igång lite diskussioner så skulle detta forum vara dött.
Om jag inte var här och drog igång lite diskussioner så skulle detta forum vara dött.
Quote from Elias Engqvist on 31 March 2012, 13:44Vi kan ju prova?!
Vi kan ju prova?!
Quote from j sollerman on 31 March 2012, 14:03Visst du skriver en hel del inlägg men du bidrar inte till något! När personer försöker ge dig hjälp ignorerar du det. Du verkar inte vilja ha någon hjälp och du hjälper absolut ingen.
Visst du skriver en hel del inlägg men du bidrar inte till något! När personer försöker ge dig hjälp ignorerar du det. Du verkar inte vilja ha någon hjälp och du hjälper absolut ingen.
Quote from Funbeat user on 31 March 2012, 16:03Fast Ismannen, du skriver ju samma saker hela tiden. Du är lite som en dålig LP-skiva som har hakat upp sig och står och hackar. Kan du inte bara lugna dig lite och ställa frågor när du verkligen undrar över nåt och sen bidra till diskussionerna på ett ko
Fast Ismannen, du skriver ju samma saker hela tiden. Du är lite som en dålig LP-skiva som har hakat upp sig och står och hackar. Kan du inte bara lugna dig lite och ställa frågor när du verkligen undrar över nåt och sen bidra till diskussionerna på ett ko
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 11:55På vilket sätt anser du att jag ignorerar personer som ger mig hjälp? Snacka om att vissa har förmågan att blåsa upp en storm i ett vattenglas.
På vilket sätt anser du att jag ignorerar personer som ger mig hjälp? Snacka om att vissa har förmågan att blåsa upp en storm i ett vattenglas.
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 12:52När jag läser Ice Mans kommentarer tänker jag på historien om mannen som var ute och körde bil på motorvägen, med radion påslagen. Plötsligt bröts programmet han lyssnade på för ett viktigt meddelnade: "Varning, varning till alla bilister på motorvägen, e
När jag läser Ice Mans kommentarer tänker jag på historien om mannen som var ute och körde bil på motorvägen, med radion påslagen. Plötsligt bröts programmet han lyssnade på för ett viktigt meddelnade: "Varning, varning till alla bilister på motorvägen, e
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 13:12Bilkörning och simning hör inte ihop. 😉
Bilkörning och simning hör inte ihop. 😉
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 13:17http://sv.wikipedia.org/wiki/Social_kompetens
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 13:23Får man bättre social kompetens av att vara en nätmobbare? Eller var det tvärtom? hmm.
Får man bättre social kompetens av att vara en nätmobbare? Eller var det tvärtom? hmm.
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 13:30Situationen nu handlar inte om att få bättre social kompetens, utan om att du saknar det helt och hållet.
Situationen nu handlar inte om att få bättre social kompetens, utan om att du saknar det helt och hållet.