Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAnhåller om..
You need to log in to create posts and topics.

..fullvärdigt medlemsskap i Singelgruppen 🙂

Jag har gått och smugit här ett tag men nästan inte skrivit. Det här har ju inte gällt mig tidigare. Men nu vill jag gärna prata med andra singlar!

Är jag intagen?

Du är så välkommen så. Med öppna armar.
Och jag som alltid sett dig som en av de där ouppnåbara kvinnorna som för alltid är utom singlarnas räckvidd. Inte för att jag själv varit singel så länge (H)

Här kommer din första virtuella flirt.
(L) Du är en ka

Ojoj, vilket välkomnande (H:)

Klart jag går ut och vinkar om du bara talar om var jag ska stå och vad du har för färger på kläderna, och vilken tid du beräknas passera (L)

Hej Stina!!
Du är välkommen.. Vilken stor o fint gäng vi blir.. verkar bara växa... förutom Mia då som försvann (L)

Aha är det så vissa skaffar sig en hejarklack 🙂
Men visst är du hjärtligt välkommen i den här oförskämt trevliga gruppen!

Men VARFÖR är vi en så stor grupp?

Ja precis, vi borde matcha ihop alla i denna gruppen sa har vi inga singlar langre! 😉

Har någon statistik på hur många singlar resp. osinglar det finns här på FB?

Hmm.. om jag inte har missuppfattat det här så är det väl en hel del osinglar som är inne i den här gruppen och läser också.. De kanske tycker vi är så roliga o trevliga så de vill försöka hänga med i vårt gäng ändå (H) ..jaja... det jag menar är att anta

Varmt välkommen Stina till detta, som jag ser der, spännande forum. Känner inte till antal ”singlar” men det är väl som Silva skriver att det kanske inte är enbart singlar på den här sidan. Vi får väl se till att träffas i samband med någon tävling, kans