Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAnhåller om..
You need to log in to create posts and topics.

Nu blir jag snurrig!

Är det 16 mil relaterat i ljusår som är tidslängden av förhållandet?

Då är Herr Ugglas fyra sekunder en evighet!

Snacka om snabba puckar eller är bara jag som är lite puckad och inte påpuckad?

Det känns som om jag antingen har ett låååångt uppehåll eller helt enkelt vilar mig iform 😉

Knappt två år.... Men f-n vad ont det kan göra ändå. Nästa gång blir det på riktigt....hoppas jag....trött på uppbrott...

Själv är jag trött på uppehållet. Efter ett förhållande av 5-6 år. Jag snackar inte längden i lopp, eftersom jag inte har några såna referenser att ta till. Jag har en lite slinga jag brukar rida á 4km.......
Men att hitta nån att matchas med är svårt. te

Var det inte en åsna. . . .?

Men David.. har du nånsin hört talas om Åsnekrafter?? Va.. näädu.. man mäter i Hästkrafter.. eller watt 😉

Tack Stina!! Det var ju snällt sagt.. jag väntar men snart lite skäll för jag hela tiden får det å handla om.. nåt som jag gillar stenhårt..

>Knappt två år.... Men f-n vad ont det kan göra ändå.

Visst gör det ont. Jag fick ordentligt ont senast när det inte ens höll en månad. Ska jag vara riktigt ärlig tog det nog slut innan det riktigt började. I vilket fall var det mycket känslor inblandade

Ajajaj, Sara, kan tänka mig det....
Hehe, ett roligt sätt att få lite underlig uppmärksamhet visade sig igår vara att gå på ett body pump-pass där drygt 90 % av deltagarna hade max hälften så mycket vikter som man själv. Ställ dig sen i princip mitt framf

Heey.. Tuuuuuufft tjejen!!
Så skulle jag också vilja göra..

Det var inte så svårt i ett rum fyllt med tjejer som hade max 3,5 kg per sida på skivstången....