Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAnhåller om..
You need to log in to create posts and topics.

Hehe...flyttar?

Ja! Och det vill jag verkligen...Men det finns ju ingen att flytta in till, eller ut till...

Nämen vänta nu…..inte håller vi på att deppa ihop totalt inför helgen? Jag bor inte heller i ”Universums navel”, har huslån som motsvarar priset för en Norrländsk socken, på ett halv färdigt hus som jag skulle behöva 10 års semester för att färdigställa.

skärpning pågar och töser, ni bor alltså i skandinaviens mest tätbefolkade region. Det som finns här finns heller ingen annanstans och skulle ni vilja blicka längre bort än så så finns europas alla städer en lågprisflybiljett bort. Dessutom sitter ni på h

Helsingborg är jättebra på många sätt! Och idag ska jag till Malmö på cocktailparty (H:) Än har jag inte säckat ihop i självömkan helt!

Jag har smoking. . . .

Jaså, säger du det 😉

Hjälper det? Är det det man bör skaffa sig...smoking? Gå runt på stan i smoking? 🙂

Kul att höra Louise, du verkar vara bra mycket bättre på g än mig 😉 själv ska jag väl sortera frimärksamlingen eller nåt. whoho!

Fast det finns ett aber med cocktailpartyt....det kommer EN singel utöver mig....