Quote from Funbeat user on 26 May 2007, 16:39Behövs väl inte mer än en?!! 🙂
Behövs väl inte mer än en?!! 🙂
Quote from Ulrika Wikdahl Lindström on 26 May 2007, 16:49Det kanske inte behövs mer en en, men man vill väll ha lite urval? 😉
Har själv blivit "hjälpt" av mina vänner vid ett tidigare tillfälle; ihop parad med en singeltjej på middag. Det var väl trevligt, men vi hade ingenting alls gemensamt. Hon tränade int
Det kanske inte behövs mer en en, men man vill väll ha lite urval? 😉
Har själv blivit "hjälpt" av mina vänner vid ett tidigare tillfälle; ihop parad med en singeltjej på middag. Det var väl trevligt, men vi hade ingenting alls gemensamt. Hon tränade int
Quote from Funbeat user on 26 May 2007, 16:50Louise: Du kunde lura med mig så är vi tre. . .
Louise: Du kunde lura med mig så är vi tre. . .
Quote from Pernilla Liljegren on 26 May 2007, 16:59Lura med? Ja, det vore ju skoj....svårt att lura i någon att du är bjuden bara....
Lura med? Ja, det vore ju skoj....svårt att lura i någon att du är bjuden bara....
Quote from Funbeat user on 26 May 2007, 17:14Då får man inrikta sig på fem+ tre timmar cykel imorgon istället.
Fem utomhus och två framför eurosport!
Då får man inrikta sig på fem+ tre timmar cykel imorgon istället.
Fem utomhus och två framför eurosport!
Quote from Christian Wahlberg on 26 May 2007, 18:04sånt där kan funka, en kompis fixade en blind date åt mig för en massa år sen och det slutade med ett 3 år långt förhållande.
sånt där kan funka, en kompis fixade en blind date åt mig för en massa år sen och det slutade med ett 3 år långt förhållande.
Quote from Emma Sjöberg on 26 May 2007, 20:47Aha.. Jonas e en förebild.. Det kan faktiskt funka alltså...
Aha.. Jonas e en förebild.. Det kan faktiskt funka alltså...
Quote from Christian Wahlberg on 26 May 2007, 21:17Åtminstone ett tag 😉
Åtminstone ett tag 😉
Quote from Torbjörn Ohlsson on 26 May 2007, 21:29singeldeppar - det gör ju jag med... Vad göra Camilla?
singeldeppar - det gör ju jag med... Vad göra Camilla?
Quote from Christian Wahlberg on 26 May 2007, 21:29Då hänger du med oss och cyklar imorgon?
Då hänger du med oss och cyklar imorgon?