Quote from Funbeat user on 26 May 2007, 21:48Klart ni får följa med imorgon på ett lite längre pass från Jönköpingsg 26 b i Helsingborg kl 7.30!
Vi kommer köra en hel del kors och tvärs över NV Skåneland.
Varmt Välkomna!
Klart ni får följa med imorgon på ett lite längre pass från Jönköpingsg 26 b i Helsingborg kl 7.30!
Vi kommer köra en hel del kors och tvärs över NV Skåneland.
Varmt Välkomna!
Quote from Christian Wahlberg on 26 May 2007, 21:54Eller så kan ni hjälpa mig att felsöka mitt %/&(¤¤%&¤ nätverk.
Vad skulle inte JAG göra för ett coctail party just nu, tom utan singlar.
Eller så kan ni hjälpa mig att felsöka mitt %/&(¤¤%&¤ nätverk.
Vad skulle inte JAG göra för ett coctail party just nu, tom utan singlar.
Quote from Emma Sjöberg on 26 May 2007, 21:55Ha ha ha .. NI är ju roliga ju..
Nååå Camilla.. har du bestämt dej?? Ha ha..
Ha ha ha .. NI är ju roliga ju..
Nååå Camilla.. har du bestämt dej?? Ha ha..
Quote from Christian Wahlberg on 26 May 2007, 21:56Jag har smoking...
Jag har smoking...
Quote from Funbeat user on 26 May 2007, 22:01Ha ha! Jag kan få svårt att hinna ner till Helsingborg i tid 🙂 Och tror min hoj från 90-talet samt min överdimensionerade cykelhjälm bara kommer göra mig till åtlöje, ho ho.
Ha ha! Jag kan få svårt att hinna ner till Helsingborg i tid 🙂 Och tror min hoj från 90-talet samt min överdimensionerade cykelhjälm bara kommer göra mig till åtlöje, ho ho.
Quote from Torbjörn Ohlsson on 26 May 2007, 22:02Silva...Du är ju välkommen också! Vi kan ha en stooor singelkluinga på de skånska slätterna!
Silva...Du är ju välkommen också! Vi kan ha en stooor singelkluinga på de skånska slätterna!
Quote from Emma Sjöberg on 26 May 2007, 22:14Åååh.. man får vara med på ett hörn trots avsaknaden av smoking!! Va snällt 😉
Camilla.. cykel är inte avgörande.. Se till å vara i Laholm v 30 typ på en fotbollsplan så kommer där finnas en del FunBeatare.. å din cykel spelar ingen roll, vi behöver hjälp
Åååh.. man får vara med på ett hörn trots avsaknaden av smoking!! Va snällt 😉
Camilla.. cykel är inte avgörande.. Se till å vara i Laholm v 30 typ på en fotbollsplan så kommer där finnas en del FunBeatare.. å din cykel spelar ingen roll, vi behöver hjälp
Quote from Christian Wahlberg on 26 May 2007, 22:16Nähä då, alla är välkomna, men vi pratar om två olika grupper, Davidsgäng som sticker från Helsingborg i gryningen och jag och Kristoffer som fortfarande förhandlar om tidpunkt. Vi är både flexibla och förlåtande. Åtminstone är jag det. Kristoffer får nog
Nähä då, alla är välkomna, men vi pratar om två olika grupper, Davidsgäng som sticker från Helsingborg i gryningen och jag och Kristoffer som fortfarande förhandlar om tidpunkt. Vi är både flexibla och förlåtande. Åtminstone är jag det. Kristoffer får nog
Quote from Torbjörn Ohlsson on 26 May 2007, 22:18Förlåtande? Thats my middle name!
Förlåtande? Thats my middle name!
Quote from Jan Lundquist on 26 May 2007, 22:35Är det bara jag som har barn (varannan vecka)? Då är man ju inte alls lika flexibel att hänga med på utflykter (#)
Är det bara jag som har barn (varannan vecka)? Då är man ju inte alls lika flexibel att hänga med på utflykter (#)