Quote from Funbeat user on 28 May 2007, 10:48Jag ansluter mig och anhåller härmed även jag om fullvärdigt medlemskap i denna förnämliga församling!
Själv singlar jag för tillfället omkring i Falkenberg, Halland. 🙂
...men jag är rätt mobil.. 😉 😉
Jag ansluter mig och anhåller härmed även jag om fullvärdigt medlemskap i denna förnämliga församling!
Själv singlar jag för tillfället omkring i Falkenberg, Halland. 🙂
...men jag är rätt mobil.. 😉 😉
Quote from Pernilla Liljegren on 28 May 2007, 11:02Cocktail partyt var lyckat, livligt och glatt. Och jag var ENDA singeln där! Och inga större skandaler än att majoritetten blev, som planerat, lite runda under fötterna. Men jag var snyggast 😉 (inte fullast...)
Cocktail partyt var lyckat, livligt och glatt. Och jag var ENDA singeln där! Och inga större skandaler än att majoritetten blev, som planerat, lite runda under fötterna. Men jag var snyggast 😉 (inte fullast...)
Quote from Jan Lundquist on 28 May 2007, 11:25Välkommen Jörgen (L)
Välkommen Jörgen (L)
Quote from Funbeat user on 28 May 2007, 12:47Då kanske Jag missade något. . .. . .men det går fler tåg!
Då kanske Jag missade något. . .. . .men det går fler tåg!
Quote from Robert Johansson on 31 May 2007, 22:40Jag får väl rulla in här också då.... 😉
Jag har registrerat träning rätt länge här, men inte läst i grupperna.
Bor i Stockholm, men skulle gärna bo närmare Italien! (H)
Jag får väl rulla in här också då.... 😉
Jag har registrerat träning rätt länge här, men inte läst i grupperna.
Bor i Stockholm, men skulle gärna bo närmare Italien! (H)
Quote from Torbjörn Ohlsson on 31 May 2007, 22:42Välkommen Anders.
Kul att du är med oss (fast nog hade det varit roligare om du haft nån???)...
Välkommen Anders.
Kul att du är med oss (fast nog hade det varit roligare om du haft nån???)...
Quote from Emma Sjöberg on 31 May 2007, 23:18Jaaa ANders, Italien, det är nåt det.. jag är tokförtjust i det landet efter att ha tillbringat liiiiite tid där.. Vackert så innibomben...
Jaaa ANders, Italien, det är nåt det.. jag är tokförtjust i det landet efter att ha tillbringat liiiiite tid där.. Vackert så innibomben...
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 05:38Anders: Flytta till Södertälje så bor du närmare Italien.
Anders: Flytta till Södertälje så bor du närmare Italien.
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 08:35Stockholm kallas ju ibland för Nordens Venedig - så det är ju nästan som Italien 😉
Stockholm kallas ju ibland för Nordens Venedig - så det är ju nästan som Italien 😉
Quote from Pernilla Liljegren on 1 June 2007, 09:05Men Helsingborg har också vatten och ligger närmare kontinenten 😉
Men Helsingborg har också vatten och ligger närmare kontinenten 😉