Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 09:28Vatten och vatten ... även om jag tycker slätten här har sin tjusning ... och Söderslätt går väl an så är Stockholm med inlopp etc världens vackraste plats (H:)
Ett favoritkås av Viola handlade om hur hon som liten på besök i Venedig inte var särdeles imp
Vatten och vatten ... även om jag tycker slätten här har sin tjusning ... och Söderslätt går väl an så är Stockholm med inlopp etc världens vackraste plats (H:)
Ett favoritkås av Viola handlade om hur hon som liten på besök i Venedig inte var särdeles imp
Quote from Robert Johansson on 1 June 2007, 12:10Tack Kristoffer & Silva.
David jag bodde i Tälje några år i slutet på 90-talet, visst märks det när man ker söderut att det är närmare. Men tänkte nog mer på typ Helsingborg, Malmö typ. 🙂
Men det måste ju finnas bra möjligheter till mtb & cykling. Framf
Tack Kristoffer & Silva.
David jag bodde i Tälje några år i slutet på 90-talet, visst märks det när man ker söderut att det är närmare. Men tänkte nog mer på typ Helsingborg, Malmö typ. 🙂
Men det måste ju finnas bra möjligheter till mtb & cykling. Framf
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 12:34Anders:
I Skåne har vi massor av vägar att cykla på och det finns även en del skog att trilla rundor i.
Vi har lite snö och mycket vind som härdar.
Anders:
I Skåne har vi massor av vägar att cykla på och det finns även en del skog att trilla rundor i.
Vi har lite snö och mycket vind som härdar.
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 12:48Hej, Anders.
Kagghamra är väl inte precis som Monte Zoncolan men det serveras väldigt god latte i Rosenhill, så en viss ”Italienkänsla” kan infinna sig vissa soliga dagar när man plågar sig och sin Carrera i backarna på Södertörn.
Välkommen förresten.
/S
Hej, Anders.
Kagghamra är väl inte precis som Monte Zoncolan men det serveras väldigt god latte i Rosenhill, så en viss ”Italienkänsla” kan infinna sig vissa soliga dagar när man plågar sig och sin Carrera i backarna på Södertörn.
Välkommen förresten.
/S
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 14:20Jo fast det handlade också om att komma in till Stockholm med båt genom skärgården en tidig juni morgon ...
Jo fast det handlade också om att komma in till Stockholm med båt genom skärgården en tidig juni morgon ...
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 15:08Sten: Håller med om latten i Rosenhill 🙂 Hängde där en del förr då min dåvarande kille körde MC.
Sten: Håller med om latten i Rosenhill 🙂 Hängde där en del förr då min dåvarande kille körde MC.
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 16:32Man har kommit med båt från Helsingör tidiga mornar efter Köpenhamns rundor och det är inte att leka med heller. . . .
Man har kommit med båt från Helsingör tidiga mornar efter Köpenhamns rundor och det är inte att leka med heller. . . .
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 20:07Ja men!…..Camilla…..då är det ju i princip klart, vad sägs om en latte i Rosenhill på söndag?
Du har väl sett väderleksrapporten?
Det går alldeles utmärkt att åka pendel en bra bit ifall sträckan avskräcker. Guidning sker, med cykel, från lämplig pendel
Ja men!…..Camilla…..då är det ju i princip klart, vad sägs om en latte i Rosenhill på söndag?
Du har väl sett väderleksrapporten?
Det går alldeles utmärkt att åka pendel en bra bit ifall sträckan avskräcker. Guidning sker, med cykel, från lämplig pendel
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 20:32Apropå Italien.
Var det någon som lunchade på Il Piato i veckan, närmare bestämt på onsdag och för att vara jävligt exakt, på Gjörwellsg. vid DN-skrapan?
Apropå Italien.
Var det någon som lunchade på Il Piato i veckan, närmare bestämt på onsdag och för att vara jävligt exakt, på Gjörwellsg. vid DN-skrapan?
Quote from Robert Johansson on 1 June 2007, 23:48David det låter ju bra!
Sten ok, jo det ligger väl nåt i det...Jo södertörn har ju fina vägar, blir ju inte sämre på en italiensk racer. ,)
Jag har inte provat latten dock, är mer för espresso då.Lingling ok sorry!
Sten, Il piato nix. Är den värd ett l
David det låter ju bra!
Sten ok, jo det ligger väl nåt i det...Jo södertörn har ju fina vägar, blir ju inte sämre på en italiensk racer. ,)
Jag har inte provat latten dock, är mer för espresso då.
Lingling ok sorry!
Sten, Il piato nix. Är den värd ett l